بستن
سبد خرید

خرید انواع دستگاه تصفیه آب زیر سنکی رومیزی ارزان|قیمت| نمایندگی و مشخصات فنی(۲۱ بهمن)

خرید انواع دستگاه تصفیه آب زیر سنکی رومیزی ارزان|قیمت| نمایندگی و مشخصات فنی(۲۱ بهمن)

۱۴۰۲/۱۱/۲۰ خرید انواع دستگاه تصفیه آب زیر سنکی رومیزی ارزان|قیمت| نمایندگی و مشخصات فنی(۲۱ بهمن) خرید دستگاه آب تصفیه خانگی امروزه با توجه به کاهش کیفیت آب یکی از بهترین محصولات جهت تامین آب پاکیزه و عاری از ناخالصی می باشد. دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار در مدل های مختلف شامل: تصفیه خانگی زیر سینکی و رومیزی می باشد که در مجموعه بی واسط بعنوان نمایندگی فروش این محصول به نرخ ارزان کارخانه عرضه می گردد. دستگاه تصفیه خانگی یکی از پر مصرف ترین دستگاه تصفیه می باشد که به نرخ عمده و تک در مجموعه بی واسط عرضه می گردد.
تصفیه آب خانگی برند استریم یک سیستم تصفیه 6 مرحله ای بسیار کاربردی می باشد که جهت تصفیه آب منزل استفاده می شود. خرید دستگاه تصفیه خانگی ارزان مهمترین نیاز افراد جهت تجهیز سازی منزل به یک سیستم تصفیه ارزان جهت در دسترس قرار دادن افراد به آب شرب ارزان می باشد.
مجموعه بی واسط بعنوان نمایندگی دستگاه تصفیه استریم و عرضه کننده انواع دستگاه تصفیه آب استریم اصل در ایران به شمار می رود. در مراکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی بی واسط، برندهای بسیار زیاد ایرانی، چینی، تایوانی و… یافت می شوند با سیستم های تصفیه آب خانگی متفاوت و به روش های زیادی آب آشامیدنی لوله کشی شهری را تصفیه مینمایند.

دستگاه تصفیه آب خانگی ارزان

دستگاه تصفیه آب خوب ویژگی های بسیاری دارد. امروزه نیاز به دستگاه تصفیه آب خانگی مهمترین نیاز افراد برای تامین آب منزل می باشد، بنابراین خرید دستگاه تصفیه آب ارزان این امکان را فراهم می کند که دسترسی راحتتری نسبت به آب با کیفیت بالا داشته باشید. از این رو بهتر است در حین خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، علاوه بر قیمتی که برای تهیه آن پرداخت می کنید، موارد دیگری را در نظر بگیرید. از این موارد می توان به کیفیت محصول مورد نظر ، میزان ماندگاری آن در برابر مواد معدنی موجود در آب شهری و افزایش ضریب کیفی آب مصرفی اشاره کرد. همچنین توصیه می کنیم فاکتورهایی مانند جنس مخزن، وجود قطعات اضافی، مدل پمپ و حجم مخزن را در نیز نظر بگیرید.

برخی از دستگاه های تصفیه آب خانگی مجهز به مخزن پلاستیکی هستند. همین مورد نیز باعث می شود تا هزینه کمتری نسبت به سایر مدل ها داشته باشند. بهتر است بدانید که جنس پلاستیک استفاده شده در این نوع از دستگاه های تَصفیه آب خانگی بسیار باکیفیت است. همچنین نوع پلاستیک آنها ضد قارچ است.

امروزه دستگاه تصفیه خانگی ارزان به عنوان یک برند شناخته می شود. این محصول بدون واسطه و از طریق نمایندگی اصلی در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. چنین امری در جهت رفاه حال مشتریان و مصرف کنندگان است. فروش دَستگاه تَصفیه آب خانگی به همراه خدمات پس از فروش عرضه می شود. ما در این مجموعه قصد داریم بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را با مناسب ترین قیمت به صورت انبوه برای مصارف عمومی عرضه کنیم. خوشبختانه شرکت در احقاق چنین امری موفق شده است. دستگاه تصفیه آب خانگی ارزان قابل مقایسه با برندهای اروپایی است. کارایی دَستگاه تَصفیه آب خانگی ارزان هیچ تفاوتی با برندهای مطرح اروپایی ندارد. هیئت مدیره شرکت قیمت دَستگاه تَصفیه آب خانگی ارزان را به نرخ کارخانه اعلام کرده است.

امروزه باتوجه به کاهش کیفیت آب جاری، زیر زمینی و آب های لوله کشی شهری خرید پمپ تصفیه آب خانگی مهمترین فاکتور تاثیر گذار در سلامتی فرد و جامعه می باشد. دستگاه تصفیه آب خانگی یکی از مهم ترین ابزار تامین آب برای منازل می باشند خرید دستگاه تصفیه آب بعنوان یک ابزار افزایش کیفیت آب نقش بسزایی در حفظ سلامت خانواده دارد. دستگاه تصفیه آب خوب می تواند مانع انتقال آلودگی موجود در آب شده و همچنین ار وجود باکتری ها، قارچ ها و غیره در سیستم جلوگیری می کند.

دستگاه تصفیه آب یک سیستم تصفیه 6 مرحله ای، 7 مرحله ای و 8 مرحله ای می باشند که در منازل، ادارات و مراکز دولتی و نیمه دارای کاربرد گسترده می باشد.

این دستگاه تصفیه دارای مخزن ذخیره 3 گالنی پلاستیکی و شیر خروجی است. میزان TDS (کل مواد جامد محلول) آب تصفیه شده با این دستگاه کمتر از 500 پی پی ام و میزان کلر آن کمتر از 0.2 پی پی ام است.

دستگاه تصفیه آب خانگی

آب جزو مهم ترین نوشیدنی هایی است که هر فرد به صورت روزانه دریافت می کند. از آنجایی که آب به صورت مستقیم روی ارگان های مختلف تاثیر میگذارد، بهتر است در مورد کیفیت آن حساسیت بالایی نشان دهید. پیش از اختراع دستگاه تصفیه آب خانگی، یافتن چنین آبی ممکن نبود. اما امروزه به راحتی و با خرید دستگاه تَصفیه آب خانگی می توان کیفیت آب مصرفی را تضمین کرد. دَستگاه تَصفیه آب خانگی آب را از نوع آلودگی تصفیه کرده و از انتقال انواع باکتری ها به بدن جلوگیری می کند. بهترین دستگاه تصفیه آب آن است که علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسبی نیز داشته باشد.

دستگاه تصفیه آب خانگی مجهز به سیستم تصفیه 6 مرحله ای، 7 مرحله ای و 8 مرحله ای است. این محصول کاربرد گسترده ای داشته و در منازل، ادارات، مدارس و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه تصفیه آب خانگی یک مخزن 3 گالنی دارد. جنس این مخزن از نوعی پلاستیک پلیمری سخت است. همچنین مجهز به یک شیر خروجی است که روی مخزن تعبیه شده است. همانطور که می دانید دستگاه تصفیه آب خانگی مواد جامد محلول در آب را جداسازی می کند. میزان کل مواد جامد در محلول آب تصفیه شده با دستگاه تصفیه آب خانگی، کمتر از 500 پی پی ام است. مقدار کلر نیز کمتر از 0.2 پی پی ام گزارش شده است.

دستگاه تصفیه آب زیر سینکی

دستگاه تصفیه آب خانگی با نام دستگاه تصفیه آب زیر سینکی نیز شناخته می شود. در حالت کلی مکانیزم دستگاه تصفیه آب خانگی به نحوی است جهت نصب در محیط آشپزخانه طراحی شده است. دستگاه تصفیه آب زیر سینکی جزو پر فروش ترین دستگاه های تصفیه آب است. این دستگاه مجهز به یک مخزن 5-8 لیتری است. حجم مخزن نسبت به مدل محصول متفاوت است. مکانیزم دَستگاه تَصفیه آب خانگی به نحوی است که آب تصفیه شده را درون مخزن ذخیره می کند.

از دیگر انواع دستگاه تصفیه آب خانگی می توان به دستگاه تصفیه رو میزی اشاره کرد. این دستگاه ابعاد کوچکی داشته و به راحتی قابل حمل است. ابعاد کوچک، قابل حمل بودن، عدم اشغال فضای زیاد و از همه مهم تر کاربردی بودن باعث شده است تا این دستگاه در رده پر فروش ترین ها قرار بگیرد.

دستگاه تصفیه رومیزی معمولا نسبت به مدل تصفیه خانگی زیر سینکی دارای میزان اندازه کوچیکتری بوده و میزان فضای کمتری را اشغال می کند. این دستگاه اخیره بدلیل اشغال فضای کمتر طرفداران بیشماری پیدا کرده و فیلتر آن براحتی قابل تعویض نیز می باشد.

مجموعه بی واسط بعنوان نمایندگی فروش دستگاه تصفیه این محصول را به نرخ کارخانه و ارزانتر از بازار عرضه می کند. این مجموعه بعنوان1

277772 اولین مرکزی می باشد که خرید دستگاه تصفیه بصورت عمده نیز می باشد.

نکته قابل ذکر درباره خرید آب تصفیه کن های خانگی این است که در صورتی که همکار هستید و نیاز به دستگاه تصفیه آب دارید. امکان مجموعه بی واسط بعنوان نمایندگی فروش دستگاه تصقیه آب امکان فروش تصفیه آب خانگی را برای مجموعه مختلف فراهم کرده و آنرا را در اختیار شما قرار می دهد.

مراحل فیلتراسیون دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه ارزان قیمت استریم دارای مراحل فیلتراسون مختلف می باشد که فیلتراسیون آب را براحتی انجام می دهد.

  • فیلتر اسفنجی پلی پروپییلن: حذف ذرات بزرگ معلق در آب را انجام می دهد.
  • فیلتر کذبن گرانولی: این فیلتر جهت حذف کدورت، کلر و مواد آلی استفاده می شود.
  • فیلتر کربن بلاک: حذف کدورت و بوی نامطبوع
  • فیلتر مینرال: از این جهت افزودن مواد معدنی مانند: پتاسیم و کلسیم کاربرد دارد.
  • ممبران اسمز معکوس: این فیلتر جهت حذف باکتری، فلزات سنگین، و مواد محلول کابرد دارد.
  • فیلتر کربن اینلاین: این فیلتر جهت تصفیه آب تصفیه شده کاربرد دارد.

مراحل تصفیه آب خانگی

نحوه عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی استریم 6 مرحله ای

تصفیه آب ورودی با عبور از قسمت های زیر (به ترتیب) صورت می گیرد:

  1. ورود آب تغذیه
  2. فیلتر اسفنجی PP
  3. فیلتر کربن گرانولی
  4. فیلتر کربن بلاک
  5. ورود آب به گیج فشار
  6. پمپ فشار بالا
  7. ممبران اسمز معکوس (RO): در این مرحله پساب تخلیه شده و آب تصفیه شده به فیلتر کربن خطی یا مخزن ذخیره می رود.
  8. فیلتراسیون در فیلتر کربن خطی
  9. شیر آب خروجی

موارد فیلتر شونده توسط دستگاه تصفیه آب خانگی استریم 6 مرحله ای

  • کلر
  • بوی آب
  • ذرات معلق
  • شن و خاک
  • نمک
  • ذرات ناشی از زنگ زدگی

نحوه کاربرد دستگاه تصفیه خانگی استریم 6 مرحله ای

  • فیلترهای دستگاه باید پس از مدت زمان مشخصی تعویض شود. این زمان بستگی به عوامل مختلفی نظیر نحوه استفاده دارد. اما به طور کل فیلتر سه مرحله اول باید هر 6 ماه یکبار تعویض گردند.
  • این دستگاه فقط و فقط باید برای تصفیه آب آشامیدنی نصب شود. در صورت اتصال به منابع آبی غیر آشامیدنی، احتمال دارد دستگاه به خوبی عمل نکند.دستگاه را به آبی که مانند آب چاه یا فاضلاب خام بیش از حد کثیف است متصل نکنید.
  • فشار آب باید بین 1 تا 3 بار باشد. در صورت افزایش فشار به مقداری بیش از فشار ماکزیمم باید از شیر فشار شکن استفاده کرد.
  • دمای آب باید بین 5 تا 45 درجه سانتیگراد باشد. در غیر اینصورت عملکرد دستگاه مختل خواهد شد. استفاده از آب 4 درجه ممکن است باعث تشکیل یخ شده و به دستگاه آسیب برساند. توجه داشته باشیددستگاه نباید به منبع آب داغ متصل شود.
  • ولتاژ مناسب برای دستگاه 110 تا 240 ولت است.
  • از قرار دادن اجسام روی دستگاه بپرهیزید. این کار ممکن است موجب ایجاد نشتی بشود.
  • دستگاه را دور از حرارت و مواد خورنده نگه دارید.

خرید دستگاه تصفیه آب

خرید دستگاه تصفیه آب با توجه به کیفیت قطعات و کارایی مطلوب آن، یکی از بهترین انتخاب ها جهت دسترسی به آب شرب سالم و دائمی می باشد. از دهه نود میلادی شرکت های معتبر آمریکایی کانادایی مانند آکوا پرو، سافت واتر و سی سی کا بعلت ارزانی نیروی کار و رقابت تنگاتنگ با کشور چین، یک به یک وارد کشور تایوان شدند. با گسترش تکنولوژی آمریکایی کانادایی در صنعت تصفیه، کشور تایوان مبدل به قطب تولید آب تصفیه کن در دنیا گردید. بنابراین بازار خرید تجهیزات تصفیه آب تایوانی رونق یافته و اکثر کشورهای آسیایی و اروپایی نسبت به واردات این دستگاه ها اقدام نمودند.

انواع تصفیه آب تایوانی با قطعات درجه یک تولید شده و دارای استاندارد های معتبر جهانی هستند. از همین رو در اواخر دهه هشتاد شمسی واردات این تجهیزات به کشور عزیزمان آغاز گردید. خرید تصفیه آب تایوانی ابتدا در شهرهای جنوبی کشور که از داشتن آب با کیفیت محروم بودند و سپس در اکثر مناطق ازجمله شهر تهران رواج یافت. امروزه خرید انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی با برندهای مختلف مورد استقبال عموم واقع گردیده است. اکثر شرکت های وارد کننده و یا تولید کننده در این حوزه، خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی را بعنوان اولویت نخست به مشتریان خود پیشنهاد می دهند.

مزیت خرید دستگاه تصفیه آب در مجموعه بی واسط

  • تنوع محصولات
  • کیفیت عالی
  • قیمت مناسب
  • ارسال سریع
  • فروش عمده

خرید اینترنتی تصفیه آب خانگی

بی واسط بعنوان نمایندگی فروش تصفیه آب خانگی انواع برند دستگاه های تصفیه آب را بصورت آنلاین عرضه می کند. برخی از برندهای معروف تصفیه آب عبارتند از: Eureka Forbes، Kent، Livpure، Tata و غیره. در مجموعه انواع مختلفی از تصفیه آب شامل 383 دستگاه تصفیه آب با جزئیات آخرین به روز رسانی برای خرید آنلاین در دسترس هستند. تمام دستگاه های تصفیه آب دارای مخزن ذخیره سازی داخلی هستند که از زیر 7 لیتر تا بالای 14 لیتر متغیر است. برخی از دستگاه های تصفیه آب غیر برقی هستند در حالی که اکثر آنها برقی هستند.

دستگاه های تصفیه آب غیر برقی تصفیه بهینه را ارائه می دهند و دارای ویژگی های نصب آسان و قابلیت حمل عالی هستند. واحدهای الکتریکی مزایای فناوری RO/UV/UF را ارائه می دهند. برخی از مدل ها مجهز به رگولاتور پیشرفته TDS هستند که روش تصفیه را بر اساس منبع آب تنظیم می کند. برخی از تصفیه کننده ها دارای فناوری e-boiling هستند که ناخالصی ها و آلاینده های شیمیایی را از بین می برد و احتمال آلودگی مجدد را از بین می برد.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی با توجه به کیفیت و ابعاد فیلترهای تصفیه دارای نرخ متفاوتی هستند. با توجه به قیمت فیلتر تصفیه نوع جنس فیلتر نقش مهمی در دستگاه تصفیه دارد. تعداد فیلتری که در یک دستگاه استفاده می شود اهمیت زیادی در تصفیه آب دارد.

پس می توان نتیجه گرفت که نوع و تعداد فیلتر بر کیفیت آب خروجی از دستگاه و قیمت دستگاه تصفیه خانگی تاثیر می گذارد. علاوه بر این برند دستگاه، کیفیت و ویژگی های دستگاه، افزایش تورم و قیمت دلار باعث افزایش قیمت این دستگاه می شود.

دستگاه تصفیه خانگی برای استفاده های خانگی و برای افراد کمتر از 7 نفر استفاده می شود. ظرفیت این دستگاه بر روی کاتالوگ نوشه شده است. قیمت دستگاه خانگی نسبت به بقیه دستگاه ها ارزان تر می باشد. علاوه بر این دستگاه، دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی و دستگاه تصفیه آب صنعتی وجود دارد.

برای اطلاع از قیمت فیلتر تصفیه خانگی می توانید به سایت ما مراجعه کنید و در صورت نیاز می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

امروزه با توجه مستهلک شدن لوله های آبرسانی نیاز به دستگاه تصفیه بیش از پیش احساس می شود یکی از فاکتورهای مهم خرید دستگاه تصفیه قیمت دستگاه تصفیه می باشد. نرخ دستگاه تصفیه در مجموعه بی واسط بعنوان نمایندگی فروش تصفیه خانگی ارزانتر و به نرخ کارخانه می باشد. مجموعه بی واسط بعنوان فروشگاه عرضه کنند دستگاه تصفیه خانگی بهترین مدل دستگاه تصفیه در مدل های مختلف را عرضه می کند و هدف آن دسترسی آسان و مستمر مصرف کنندگان به یک محصول با کیفیت می باشد.

دستگاه تصفیه با سیستم اسمز معکوس که در ایران از طرفداران بسیاری برخوردار است، به فاکتور های بسیاری وابسته است. برندی که دستگاه را تولید کرده است، مدل دستگاه تصفیه اب و همچنین میزان تصفیه آب در طول شبانه روز بر حسب لیتر، نوع فیلتر های به کار رفته در دستگاه، تعداد فیلتر ها یا مراحل فیلتراسیون، اندازه و کیفیت مخزن آب تصفیه کن، مشخصات و کیفیت پمپ دستگاه، و همچنین شرکتی که از آن دستگاه تصفیه آب را خریداری میکنید همه و همه در قیمت دستگاه تصفیه آب تاثیر گذار خواهند بود.

تعداد بسیار زیادی از تصفیه آب های خانگی و نیمه صنعتی وجود دارند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا هستند. دستگاه هایی که مراحل فیلتراسیون بیشتری دارند، مخزن بزرگتری دارند، فیلتر های با کیفیت تایوانی در آنها استفاده شده است و یا از پمپ تصفیه آب قوی تری بهره میبرند، دارای قیمت بالاتری میباشند.

در یک نگاه کلی به قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در فروشگاه اینترنتی دیجی پاکاب از شرکت پاکاب گستر، قیمت تصفیه آب خانگی لایف واتر از حدود 2500000 تومان تا حدود 4500000 ادامه دارد. قیمت تصفیه آب خانگی سافت واتر از حدود 1750000 تا قیمت 2250000 می باشد. قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی ایزی ول از حدود 900000 تومان آغاز و تا قیمت 5800000 ادامه دارد. سایر برند های تصفیه آب نیز در سایت دیجی پاکاب موجود است که میتوانید ویژگی ها و قیمت های آن ها را مشاهده کنید.

بهترین فیلتر تصفیه خانگی

بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی مزایا و ویژگی های زیادی دارد. از جمله:

  • تاییدیه های جهانی: فیلتر های تصفیه آب خانگی طی آزمایش های مختلفی بررسی می شوند. شایان ذکر است که برای این فیلتر ها استاندارد های مختلفی تعیین شده است که معتبر ترین آن ها استاندارد NSF می باشد. در صورتی که هر دستگاه تصفیه آب دارای گواهینامه NSF باشد می توان به طور قطع به آن اطمینان کرد.
  • برند معتبر شرکت سازنده فیلتر تصفیه خانگی: معتبر بودن برند فیلتر تصفیه خانگی می تواند کمک خوبی برای یک انتخاب مناسب جهت خرید فیلتر تصفیه آب خانگی باشد.
  • سیستم فیلتراسیون آب: روش های مختلفی در دستگاه های تصفیه آب برای تصفیه آب وجود دارد. برای نمونه در مقیاس صنعتی از سیستم نانو فیلتراسیون استفاده می شود. در بعضی از موارد هم در برخی از دستگاه ها از اولترافیلتراسیون UF استفاده می شود. قابل توجه است که با آزمایشات متعدد انجام شده بهترین سیستم برای فیلتر های تصفیه خانگی سیستم اسمز معکوس است. انتخاب این سیستم به این دلیل است که در سیستم اسمز معکوس از ورود ذرات تا قطر 0001 میکرون به داخل آب جلوگیری میکند.

همچنین می توان از معایب فیلتر تصفیه خانگی به این موارد اشاره کرد: دستگاه تصفیه آب غیر استاندارد همه مواد معدنی آب از جمله منیزیم و کلسیم را از بین می برد، نیاز به تعمیر و نگهداری زیاد دارد و با خرید فیلتر تصفیه خانگی بی کیفیت ممکن است که همه ی سموم موجود در آب را از بین نبرد.

بهترین دستگاه تصفیه خانگی چه ویژگی دارد؟

فیلتر تصفیه آب خانگی مزایا و ویژگی های زیادی دارد. از جمله:

  • تاییدیه های جهانی: فیلتر های تصفیه آب خانگی طی آزمایش های مختلفی بررسی میشوند. شایان ذکر است که برای این فیلتر ها استاندارد های مختلفی تعیین شده است که معتبر ترین آن ها استاندارد NSF می باشد. در صورتی که هر دستگاه تصفیه آب دارای گواهینامه NSF باشد می توان به طور قطع به آن اطمینان کرد.
  • برند معتبر شرکت سازنده فیلتر تصفیه خانگی: معتبر بودن برند فیلتر تصفیه خانگی می تواند کمک خوبی برای یک انتخاب مناسب جهت خرید فیلتر تصفیه آب خانگی باشد.
  • سیستم فیلتراسیون آب: روش های مختلفی در دستگاه های تصفیه آب برای تصفیه آب وجود دارد. برای نمونه در مقیاس صنعتی از سیستم نانو فیلتراسیون استفاده می شود. در بعضی از موارد هم در برخی از دستگاه ها از اولترافیلتراسیون UF استفاده می شود. قابل توجه است که با آزمایشات متعدد انجام شده بهترین سیستم برای فیلتر های تصفیه خانگی سیستم اسمز معکوس است. انتخاب این سیستم به این دلیل است که در سیستم اسمز معکوس از ورود ذرات تا قطر 0001 میکرون به داخل آب جلوگیری میکند.

همچنین می توان از معایب فیلتر تصفیه خانگی به این موارد اشاره کرد: دستگاه تصفیه آب غیر استاندارد همه مواد معدنی آب از جمله منیزیم و کلسیم را از بین می برد، نیاز به تعمیر و نگهداری زیاد دارد و با خرید فیلتر تصفیه خانگی بی کیفیت ممکن است که همه ی سموم موجود در آب را از بین نبرد.

ورود یا عضویت در سایت
افزودن محصول به سبد خرید
پرداخت بخشی از هزینه جهت کارشانسی اولیه
بررسی صحت و اصالت محصولات توسط کارشناس
پرداخت مابقی هزینه و هزینه ارسال
ارسال سفارش