بستن
سبد خرید

محصولات ، در گروه تجهیزات آبزیان

فیلترهای جستجو
انتخاب گروه
دسته بندی
انتخاب فروشگاه
نمایش محصولات موجود
اعمال فیلتر
فروشگاه اینترنتی واسط / تجهیزات آبزیان / لباس های ضد آب
مرتب سازی بر اساس: ارزان ترین گران ترین محبوبترین پرفروش ترین
لباس بادگیر و شلوار ضد آب شمعی کد:۰۰۸۱۴۳۹ لباس بادگیر و شلوار ضد آب شمعی کد:۰۰۸۱۴۳۹
فروشگاه: ایمن صنعت
قیمت: ۷۶,۰۰۰ تومان
خرید
پیش بند بلند  بهداشتی (فروش عمده) پیش بند بلند بهداشتی (فروش عمده)
فروشگاه: ایمن صنعت
قیمت: ۱۲۹,۶۰۰ تومان
خرید
پیش بند بلند ضد کاسپین پیش بند بلند ضد کاسپین
فروشگاه: ایمن صنعت
قیمت: ۱۳۵,۰۰۰ تومان
خرید
لباس کار، بادگیر و شلوار ضد آب ( نمدی) کد: ۰۰۸۱۳۴۵ لباس کار، بادگیر و شلوار ضد آب ( نمدی) کد: ۰۰۸۱۳۴۵
فروشگاه: ایمن صنعت
قیمت: ۱۷۲,۰۰۰ تومان
خرید
شلوار شکار سبز طرح چرم کاسپین شلوار شکار سبز طرح چرم کاسپین
فروشگاه: ایمن صنعت
قیمت: ۱۸۶,۰۰۰ تومان
خرید
لباس بادگیر و شلوار ضد آب شمعی دولایه  کد:۰۰۸۱۴۳۹ لباس بادگیر و شلوار ضد آب شمعی دولایه کد:۰۰۸۱۴۳۹
فروشگاه: ایمن صنعت
قیمت: ۱۹۵,۰۰۰ تومان
خرید
شلوار شکار مدل تایگر (صادقی) ماناپا شلوار شکار مدل تایگر (صادقی) ماناپا
فروشگاه: ایمن صنعت
قیمت: ۲۸۰,۰۰۰ تومان
خرید
لباس کار ضد آب (کاپشن دولایه مونتانا) کد:۰۰۸۱۳۴۶ لباس کار ضد آب (کاپشن دولایه مونتانا) کد:۰۰۸۱۳۴۶
فروشگاه: ایمن صنعت
قیمت: ۲۹۰,۰۰۰ تومان
خرید
لباس ضد آب پانچو (فروش عمده) لباس ضد آب پانچو (فروش عمده)
فروشگاه: ایمن صنعت
قیمت: ۳۱۰,۰۰۰ تومان
خرید
کاپشن ضد آب خزدار کد:کد:۰۰۸۱۳۴۷ کاپشن ضد آب خزدار کد:کد:۰۰۸۱۳۴۷
فروشگاه: ایمن صنعت
قیمت: ۳۲۵,۰۰۰ تومان
خرید
بادگیر پیراهن و شلوار دکمه دار (فروش عمده) بادگیر پیراهن و شلوار دکمه دار (فروش عمده)
فروشگاه: ایمن صنعت
قیمت: ۴۶۵,۰۰۰ تومان
خرید
لباس فوکا (صادقی)ماناپا لباس فوکا (صادقی)ماناپا
فروشگاه: ایمن صنعت
قیمت: ۷۵۰,۰۰۰ تومان
خرید
1 2 3 4 5
لیست قیمت لباس کار ضد آب| قیمت عمده لباس کار | خرید لباس کار ضد آب (۶ آذر)
لیست قیمت لباس کار ضد آب|  قیمت عمده لباس کار | خرید لباس کار  ضد آب (۶ آذر)
فروشگاه بی واسط بعنوان مرکز فروش عمده لباس کار مهندسی، فضای سبز لباس پتروشیمی و انواع لباس فرم زنانه و مردانه بهترین انواع مدل ها را به قیمت عمده و نرخ کارخانه عرضه می کند.
خرید لباس کار ارزان نمایندگی فروش لباس کار ضد آب بی واسط مرکز فروش عمده لباس کار می باشد که انواع این محصول را با قیمت ارزانتر برای مصرف کنندگان و فروشندگان فراهم می کند.
شما در فروشگاه بی واسط می توانید انواع لباس ها را با قیمت ها و کیفیت ها گوناگون خریداری کنید. لباس کا دارای انواع گوناگون می باشد که بر اساس نوع جنس و ماده بکار رفته بسیار متفاوت می باشند.

لباس کار

خرید لباس کار فرم و ضد آب عمدتا جهت پوشش افراد جهت انجام فعالیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. اگر در معرض باران هستند لباس کار ضد آب بهترین گزینه می باشد. که رکن اساسی در پیشبرد کار و انجام فعالیت های بهتر دارد. گفته شده است که باران می تواند بر روحیه شما تأثیر بگذارد. بنابراین، قطعاً می تواند بر نحوه کار در شما در محل کار تاثیر بگذارد. همچنین می تواند بر سلامتی شما جهت انجام امور تأثیر منفی بگذارد و اگر لباس کار ضد آب موثری نداشته باشید، لباس های لایه میانی و پایه شما مرطوب و ناراحت کننده باعث منجمد شدن شما خواهد شد.

جدا از اینکه لباس شما سنگین می شود، راه های زیادی جهت خیس نشدن بدون لباس کار وجود دارد اما در چنین مواردی عدم کاربرد لباس کار ضد آب سبب می شود لباس های کلفت که مانع از تحرک شما می شود بپوشید و در چنین مواردی استفاده از لباس اضافه مانع از فعالیت شما می شود. و انجام امور روزمره خسته کننده خواهد شد.

انواع لباس کار

لباس کار عمدتا بر اساس نوع کار و رشته کاری که افراد دارند طراحی شده اند. لباس کار فرم عمدتا دارای کاربری دفتری، مهندسی و کارگری هستند. در بازار انواع لباس کار موجود می باشد، که شامل مواردی مانند: لباس کار مهندس، لباس کار پرسنلی، لباس فضای سبز، لباس کار مخصوص شرکت های پتروشیمی و همچنین لباس کار پرسنل شهرداری می باشد. لباس کار مدل دیگری که در بخش آبزیان و غیره استفاده می شود شامل لباس کار ضدآب می باشد که در محیط

آب جهت استفاده در محیط های مرطوب می باشند و لباس کار مهندسی جهت استفاده در انواع شرکت ها دارای کاربری خدماتی می باشند. ما در زیر به توضیح در خصوص لباس کار می پردازیم. لباس کارها همچنین بر اساس جنسیت به دو نوع لباس کار زنانه و مردانه تقسیم می شود.

لباس کار ضد آب

در بازار مدل های دیگر لباس ضد آب وجود دارد که دارای مدل های متنوع اما دارای کاربرد یکسانی می باشند. این محصولات شامل مواردی مانند بارانی که مانند اورکت، فقط بالا تنه را می پوشاند ولی گرم نیست. یا پانچو که شبیه بارانی است ولی آستین ندارد. ما در این مبحث چند محصول پرطرفدار را خدمتتان معرفی می کنیم. لباس کار ضد آب عمدتا در مناطق که دارای آب و هوای مرطوب می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. لباس کار ضد آب دارای نمونه های مختلفی شامل، بادگیر و شلوار ضد آب، فوکا ضد آب، شلوار ضد آب،

لباس بادگیر و شلوار شمعی

لباس بادگیر و شلوار شمعی پشت لاستیک ضد آب مشکی دو تکه می باشد و این بادگیر و شلوار در محیط های بیرونی در فصل های پاییز و زمستان و باران های بهاری قابلیت محافظت از بدن کاربران را در مقابل سرما، باران و باد دارد. لباس کار بادگیر و شلوار شمعی پشت لاستیک ضد آب مشکی به دلیل داشتن کش در دور مچ دست و پا و لایه لاستیکی نازك در قسمت پشت مقاومت آن در مقابل باران و باد افزايش یافته است و باعث می شود که مقاومت آن در برابر باد و سرما را دو چندان می کند.

لازم به ذکر است که از مزایای این لباس کار می توان به راحتی و سبکی آن اشاره کرد و به دلیل استفاده از پارچه شمعی پشت لاستیک محصولی فوق العاده را به ارمغان آورده است و در صورت ریختن آب بر روی بدنه خارجی، به داخل نفوذ نکرده و کاربر همیشه از خیس شدن در امان خواهد بود. محصول مورد بحث از دو قسمت کاپشن و شلوار تشکیل شده است. کلاه لباس کار زیبایی آن را دو چندان کرده است و این کلاه به لباس متصل شده است. بادگیر و شلوار شمعی قابل استفاده برای کلیه پروژه های عمرانی، پیک موتوری، کارگران ساختمانی می باشد.

لباس کار معمولی(مهندسی)

استفاده از لباس کار مهندسی مناسب معمولا در سیستم های کاری در بخش های مختلف بر اساس کاربردهای متنوعی که دارند ساخته می شوند. استفاده لباس کار معمولا براساس قانون برای نیروی کار معمولا ضروری می باشد و استفاده این لباس کار با عث محافظت بدن در برابر کلیه شرایط خطرناک می گردد. لباس کار دارای انواع مختلفی دارد که به تفضیل مورد بررسی قرار می گیرند.

لباس کار ضد آب pvc

لباس کار ضد آب یک لباس از جنس pvc می باشد. این محصول در کیفیت ها و مدل های مختلف در بازار موجود می باشند. این محصول کاملا نسبت به ورود آب مقاوم می باشند و در برف و سرما دارای کاربرد وسیعی می باشند. خرید لباس کار ضد آب جهت کاربرد در محیط های مرطوب یا خیس می باشد.

انواع لباس کار موجود در بازار

  • ضد آب

  • ضد اسید

  • ضد حریق

  • بادگیر

  • لباس کار برق

  • لباس کار باغبانی

  • لباس کار صنعتی

  • لباس کار مهندسی

  • لباس کار زنانه فرم

  • لباس مخصوص مدرسه

لباس کار ضد اسید

لباس کار ضد اسید معمولا در محیط های کارخونه جهت حفاظت بدن در برابر مواد شیمیای مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده آن در مواقع طولانی از ورود اسید به بدن جلوگیری می کند. و در یک مدل یکسره در رنگ ها و طرح های مختلف طبق استاندارد های روز دنیا تولید می گردند، جنس پارچه های معمولا از پی وی سی استاندارد ساخته و معمولا دارای کیفیت بالا می باشد. لباس کار ضد اسید از کیفیت بسیار بالای برخوردار بوده و مانع از ورود این ماده شیمیایی از لباس شده و از آسیب پوست جلوگیری می کند.

مزیت لباس کار

استفاده از لباس کار ضد آب در فصل زمستان برای بدن شما بسیار ضروری می باشد زیرا مانع از خروج دمای بدن شده و مانع یخ زدن بدن می گردد. اصولا بدن انسان می تواند گرما را از دست بدهد عدم استفاده از لباس کار باعث یخ زدن بدن شده و باعث بخطر افتادن سلامتی می گردد.

یکی از مزایای پوشیدن لباس کار ضد آب محافظت بدن شما در برابر رطوبت می باشد زیرا خیس ماندن بدن در طولانی مدت سبب تحریک پوست شده و از طرفی رشد باکتری ها، قارچ ها و جلبک ها را بهمراه می شود.

استفاده از لباس کار ضد آب معمولا بدلیل قابلیت محافظتی که دارد از بدن در برابر سرما و باران محافظت کرده و مانع صدمه رسیدن به بدن می گردد. استفاده از لباس کار ضد آب با افزایش تحرک بدن شده و از ایجاد صدمات به بدن جلوگیری می کند. با داشتن یک پوشش کامل ضد آب، می توانیم همه بدن را از خیس شدن و مرطوب ماندن دور نگهداریم.

جهت محافظت بدن در برابر سرما و باران معمولا لباس های ضد آب در دو فرم پارچه ای شمعی و مدل پی وی سی موجود می باشند که مدل پی وی سی آن ضد آب بوده و از ورود آب به داخل لباس جلوگیری می کنند. اما جهت ایجاد مقاومت در برابر نفوذ آب به داخل پوشاک زمستانی ، استفاده از مدل پارچه ای دارای کاربرد فراوانتری می باشد.

افزایش روحیه کار تیمی

لباس کار می تواند به تأکید بر ایده تیمی کمک کند و روحیه تیمی را تقویت کند زیرا همه کارکنان یکسان لباس می پوشند. این می تواند به کارکنان شما احساس تعلق، امنیت و اتحاد بدهد. به نوبه خود، آنها می توانند برای کار سخت تر به عنوان یک تیم تشویق شوند و به بهبود بهره وری و سود کسب و کار شما کمک کنند.

کار تیمی و روحیه تیمی خوب در کسب و کار ضروری است تا اطمینان حاصل شود که همه کارمندان شما با هم کار می کنند. این می تواند شامل کار به عنوان یک تیم برای خدمات رسانی به مهمانان هتل یا رستوران شما، نوازش مشتریان در آرایشگران شما، یا جمع شدن برای قفسه بندی، فروش و ذخیره مجدد محصولات فروشگاه شما باشد.

خرید لباس کار

اگر چنانچه قصد خرید لباس کار ضد آب و یا لباس کار ایمنی را داشته باشید فروشگاه اینترنتی بی واسط بعنوان متولی فروش انواع لباس ضد آب انواع این محصول را با قیمت ارزانتر از بازار بفروش می رساند.

اگر بعنوان یک ارگا دولتی و یا غیر دولتی بدنبال خرید لباس کار هستید مجموعه بی واسط بعنوان بزرگترین مرکز عرضه لباس کار بهترین و شیک ترین لباس کار را به نرخ کارخانه و قیمت ارزان ارائه می کند. لباس کار عرضه شده در این مجموعه در انواع برند ها و طرح برحسب نوع کار قابل عرضه می باشد.

برای خرید لباس کار با کیفیت بالا و مناسب در محیط های با رطوبت بالا می توانید از طریق شماره های ذیل با کارشناسان فروشگاه اینترنتی بی واسط تماس حاصل نموده و انواع تجهیزات شیلاتی را با قیمت مناسب خریداری نمائید. و چنانچه پس از خرید از کالای مورد نظر رضایت نداشته باشید بدون هیچ سوالی کلیه وجوه پرداختی باز گردانده خواهد شد.

خرید عمده لباس کار

خرید لباس کار بصورت عمده در مجموعه بی واسط به نرخ ارزان و قیمت عمده صورت می گیرد. خرید عمده لباس کار برای شرکت ها که دارای نیروی کار بالای هستند به تعداد بالا و ارزان ترین نرخ صورت می گیرد.

خرید اینترنتی و آنلاین لباس کار

خرید اینترنتی لباس کار در مجموعه بی واسط بعنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین لباس کار به ارزانترین نرخ و بصورت غیر حضوری انجام می گیرد. خرید آنلاین لباس کار برای افرادی که به مرکز کشور و مراکز توضیح انواع لباس کار دسترسی ندارند بهترین گزینه می باشد.

چه نوع لباس کار ضد آبی را خریداری نمائیم

لباس های کار بسته به شرایط محیطی مورد استفاده تهیه می گردند و معمولا این نوع لباس به دلیل اینکه روی لباس بایستی پوشیده شود و در عین حال راحتی مورد نظر را برای کارران به ارمغان بیاورد تا در شرایط طولانی دچار خستگی نشوند و انعطاف لازم را داشته باشند و جنس پارچه ها به نوعی باشند که با کوچکترین خراشیدگی دچار پاری نشده و دوام لازم را داشته باشند.

۱۴۰۲/۰۹/۰۴
ورود یا عضویت در سایت
افزودن محصول به سبد خرید
پرداخت بخشی از هزینه جهت کارشانسی اولیه
بررسی صحت و اصالت محصولات توسط کارشناس
پرداخت مابقی هزینه و هزینه ارسال
ارسال سفارش