بستن
سبد خرید

محصولات ، در گروه کشاورزی و باغداری

فیلترهای جستجو
انتخاب گروه
دسته بندی
انتخاب فروشگاه
نمایش محصولات موجود
اعمال فیلتر
فروشگاه اینترنتی واسط / کشاورزی و باغداری / دستگاه میوه خشک کن
مرتب سازی بر اساس: ارزان ترین گران ترین محبوبترین پرفروش ترین
دستگاه خشک کن میوه صنعتی خزر الکتریک  مدل ۴۰۰۰ دستگاه خشک کن میوه صنعتی خزر الکتریک مدل ۴۰۰۰
فروشگاه: خزر الکتریک
قیمت: تماس بگیرید
خرید
خشک کن میوه و سبزی ۶۰ سینی(کابینتی)  مدل ۱۵۰۰ خشک کن میوه و سبزی ۶۰ سینی(کابینتی) مدل ۱۵۰۰
فروشگاه: خزر الکتریک
قیمت: تماس بگیرید
خرید
خشک کن میوه،سبزی و قارچ ۶۰ سینی مدل: ۱۵۰۰-۲ خشک کن میوه،سبزی و قارچ ۶۰ سینی مدل: ۱۵۰۰-۲
فروشگاه: خزر الکتریک
قیمت: تماس بگیرید
خرید
خشک کن سبزی، میوه و قارچ ۸۰ سینی مدل:۳۰۰۰ خشک کن سبزی، میوه و قارچ ۸۰ سینی مدل:۳۰۰۰
فروشگاه: خزر الکتریک
قیمت: تماس بگیرید
خرید
خشک کن میوه، سبزی قارچ صنعتی ۲۴۰ سینی مدل:۸۰۰۰ خشک کن میوه، سبزی قارچ صنعتی ۲۴۰ سینی مدل:۸۰۰۰
فروشگاه: خزر الکتریک
قیمت: تماس بگیرید
خرید
خشک کن میوه خانگی ۱۲ سینی مدل:۲۰۰۰ وات خشک کن میوه خانگی ۱۲ سینی مدل:۲۰۰۰ وات
فروشگاه: خزر الکتریک
قیمت: تماس بگیرید
خرید
لیست قیمت دستگاه خشک کن میوه| خرید و مشخصات دستگاه خشک کن
لیست قیمت دستگاه خشک کن میوه| خرید و مشخصات دستگاه خشک کن
خرید دستگاه میوه خشک کن، قیمت دستگاه خشک کن میوه خانگی و صنعتی در مجموعه فروشگاه بی واسط به نرخ کارخانه عرضه می گردد. فروشگاه بی واسط بعنوان مرجع فروش دستگاه خشک کن انواع خشک کن را به نرخ کارخانه به قیمت ارزانتر از بازار عرضه می کند.
امروزه با توجه به تمایل مردم به استفاده از میوه های خشک روز به روز در حال افزایش می باشد. دستگاههای میوه خشک کن برند تام صنعت با توجه به سابقه طویلی که در طراحی انواع ماشین الات دارد انواع گوناگون این برند را با قیمت ارزان و نمایندگی برای کار آفرینان عزیز فراهم می کند.
قیمت دستگاه میوه خشک کن در این برند با توجه به کیفیت بالای که دارند بسیار متعادل می باشد. بی واسط بعنوان نمایندگی و مرکز عرضه دستگاه خشک کن انواع این دستگاه را در ابعاد مختلف خانگی صنعتی و غیره بمنظور افزایش کار آفرینی در محیط خانه بفروش می رساند.

دستگاه خشک کن میوه

دستگاه خشک کن میوه دارای تاریخچه دور درازی می باشد، تاریخچه خشک کردن میوه در ایران و بسیاری از کشورهای پیشرو به 6 هزار سال بر می گردد، خشک کرده میوه و سبزیجات یکی از راههای حفظ کیفیت محصول در برابر خرابی و پوسیدگی بود.

اما با بروز وسایل سرمایشی و گرمایشی رغبت برای این عمر کمتر شد ولی با توجه به علاقه افراد به مزه میوه خشک شده استفاده از این محصول روز به روز در حال افزایش می باشد.

بنابراین خرید دستگاه خشک کن صنعتی از بهترین راه ها برای کسب ثروت از طریق خشک کردن میوه جات در حال فساد می باشد. امروزه خرید میوه خشک بعنوان یک مواد غذایی خشک با کیفیت عالی و درجه فساد غیر ممکن تلقی شده و دارای کاربردهای فراوانی در انواع جشن ها و مهمانی ها می باشد. از این رو قسمت دستگاه خشک کن بدلیل تقاضا برای خشک کردن میوه روز به روز در حال افزایش می باشد.

البته این روزها دستگاه های میوه خشک کنی به بازار آمده است که کشاورزان با خرید دستگاه خشک کن بر اساس ابعاد مورد نیاز می توانند از محصولات کشاورزی که امکان مصرف تازه آن بوسیله حمله انواع آفات و لک زدگی وجود ندارد، با خشک کردن بوسیه دستگاه خشک کن امکان استفاده دوباره آن فراهم شود.

در بازار انواع گوناگونی از دستگاه های خشک کن وجود دارد ، که بدلیل کیفیت های گوناگون دارای قیمت های متفاوتی هستند اما دستگاه خشک کن تام صنعت از جمله محصولاتی می باشند که کیفیت بالا و مصرف برق پایین مورد توجه بسیاری از تولید کنندگان می باشد. این دستگا در ابعاد تجاری از وزن های مختلف بین 60 تا 800 کیلو در بازار موجود هستند. انواع میوه و سبزی های خشک در ابعاد تجاری و صنعتی خشک می کند.

این دستگاه ها برای مصارف خانگی نیز تهیه شده اند و حجم تولید میوه های خشک با آنها بسیار متنوع می باشد. هدف از خشک کردن با دستگاه خشک کن تام صنعت خشک کردن، افزایش ماندگاری محصول نهایی است و کاهش رطوبت، در فرآیند خشک کردن موادغذایی تا حدی انجام می شود که رشد میکروبی و واکنش های شیمیایی را محدود کند.

کاربرد های دستگاه خشک کن

همانطوریکه از اسم این دستگاه بر می آید، کاربردهای دستگاه میوه خشک کن شامل خشک کردن میوه، سبزیجات و محصولاتی می باشد که بدلیل آبدار بودن امکان حفظ طبیعی آن ضعیف بوده دچار فساد و خردگی سریع توسط باکتری ها و قارچ ها می گردند. در این مقاله ما جهت افزایش آگاهی بخشی از کاربردهای دستگاه خشک کن را بیان می کنیم.

دستگاه خشک کن میوه وسبزی دارای کاربرد فراوانی می باشد از جمله :

    1. تولید سبزی خشک: انواع سبزیجات از جمله(شوید-گشنیز-جعفری و..)
    2. تولید گیاهان دارویی: انواع گیاهان دارویی (گل گاوزبان-بوماداران)
    3. تولید صیفی جات خشک : پیازخشک-سیرخشک-گوجه خشک-موسیرخشک و غیره...
    4. تولید لواشک : برای تولید لواشک و پوره میوه جات.
    5. تهیه میوه خشک (چیپس میوه): انواع میوه ها از جمله ( سیب-گلابی-پرتقال-کیوی-انبه نارگیل برگه زردآلو-قیصی-گیلاس-آلبالو-توت فرنگی-توت سفید-انگور-خرمالو)
    6. تولید چایی :خشک کردن انواع چای سبز
    7. تولید کشک یا غذاهای محلی (ترخینه)
    8. خشک کردن انواع مواد شیمیایی مرطوب و کلیه موادی که نیاز به خشک شدن دارند .
    9. تهیه چیپس خرما (خشک کردن خرما).

انواع مدل های دستگاه خشک کن

دستگاه خشک کن ی دارای انواع مدل های مختلف هستند که بر اساس نوع کاربردی که دارند به بخش های مختلف طبقه بندی می شوند.

  • خشک کن تونلی و نواری: این دستگاه معمولا در ظرفیت های بسیار بالا ساخته شده و بیشتر برای شرکت های بزرگ تولیدی استفاده می گردند.
  • خشک کن انجمادی: این دستگاه بدلیل افزایش کیفیت محصولات خروجی از گران ترین دستگاههای خشک کن هستند، این دستگاه بیشتر برای مواد حساس به گرما و گران قیمت صرفه اقتصادی دارند.
  • دستگاه خشک کن کابینتی : از پرکاربرد ترین نوع خشک کن می باشد که علاوه بر هزینه خرید پایین میتوانید انواع میوه و صیفی جات را خشک نمایید.
  • - خشک کن خلاء: از قیمت بالایی برخوردار است که هزینه تولید محصول در آن بالا در میآید و در صورتی که محصولات خاصی در آن خشک شوند صرفه اقتصادی خواهد داشت .

انواع دستگاه میوه خشک کن موجود در بازار

میوه خشک کن ها با توجه به نوع جریان هوایی که ایجاد می کنند به دو نوع تقسیم می شوند: جریان عمودی و جریان افقی. برخی از دستگاه های میوه خشک کن به صورت طبقات دایره ای شکل هستند و طبقات بر روی هم قرار می گیرند. در این نوع از دستگاه ها منبع تولید انرژی گرمایی معمولا در کف تعبیه می شود و در دستگاه نیز در بالای طبقات قرار می گیرد.

از جمله معایب این نوع از دستگاه ها نیز همین است چون برای برداشتن طبقات زیرین باید تمام طبقات بالایی را از از جای خود حرکت دهید تا به آن دسترسی داشته باشید.

در دستگاه هایی که با جریان افقی حرارت کار می کنند منبع تولید حرارت در پشت دستگاه قرار دارد و در ضمن سبد ها به صورت کشویی بر روی هم قرار می گیرند و در دستگاه از پهلو باز می شود. از این رو دسترسی به هر طبقه به صورت کاملا مجزا از هم می باشد.

مکانیزم عمل دستگاه خشک کن

دلیل اصلی فساد مواد غذایی وجود آب میان بافتی است. اغلب خوراکی ها هم چیزی بین 2 تا 96 درصد آب میان بافتی دارند. باکتری ها و قارچ ها هم که می دانید رطوبت برای شان بهشت است! اما خشک کن ها با از بین بردن آب میان بافتی خوراکی ها مانع رشد عوامل موذی و درنتیجه افزایش ماندگاری مواد غذایی تا ماه ها یا حتی سال ها می شوند.

مشخصات دستگاه خشک کن تام صنعت

دستگاه خشک کن تام صنعت از لحاظ تکنولوژی و فناوری ساخت به چند دسته تقسیم می شوند و هرکدام با ویژگی های خاص خود مناسب کار های گوناگونی می باشند.

شاید با تحقیق در وبسایت ها و مطالعه اطلاعات ارائه شده در آنها بتوانید مدلی را از مدل های جدول زیر را برای خود انتخاب کنید اما دستگاه های خشک کن میوه و سبزی برای استفاده های گوناگون از ویژگی های منحصربه فردی نسبت به یکدیگر بهره میبرند.

خصوصیات دستگاه خشک کن میوه

نام و مدل دستگاه ها

ظرفیت ورودی

ابعاد دستگاه

وزن دستگاه

تعداد و ابعاد سینی

سوخت مصرفی

خشک کن تک کابین DT101

150کیلوگرم

200*130*220 cm

350 کیلوگرم

38 (72*72 cm)

گاز، برق یا گازوئیل

خشک کن مینی تک کابین DT100M

40 کیلوگرم

125*71*130 cm

100 کیلوگرم

20 (50*60 cm )

گاز یا برق

خشک کن دو کابین DT102

300 کیلوگرم

280*137*220 cm

600 کیلوگرم

74 (72*72 cm)

گاز، برق یا گازوئیل

خشک کن سه کابین DT103

450 کیلوگرم

360*132*220 cm

700 کیلوگرم

110 (72*72 cm)

گاز، برق یا گازوئیل

همانطوریکه در نقشه بالا ملاحضه میفرمایید دستگاه میوه خشک کن بر اساس امکانات در دسترس و جود انواع سوخت ها در انواع مدل ها ی مختلف ساخته شده است . ایجاد چنین امکانات در دستگاه سبب می گردد که هزینه های لازم برای تولید دستگاه خشک کن کاهش رفته و قیمت میوه و محصولات تولیدی می گردد.

دستگاه میوه خشک کن صنعتی کابینتی

عمده دستگاه های خشک کنی که در مزارع کشاورزی و غیره استفاده می گردند دستگاه خشک کن صنعتی می باشد. بنابرلین ما در این قسمت به بیان مطلبی در خصوص این دستگاه می پردازیم. دستگاه های میوه خشک کن کابینتی در مدل های مختلف شامل : تک کابین، دو کابین و سه کابین در ظرفیت های مختلف ساخت و تولید می شوند.

دستگاه میوه خشک کن کابینتی در صنعت تولید میوه خشک دارای رایج ترین و متداولترین کاربرد را دارا می باشد، در عین حال دستگاه خشک کن کابینتی تام صنعت بدلیل قیمت ارزان یک پیشنهاد ویژه برای علاقه مندان دستگاه خشک کن می باشد. در صنایع غذایی دستگاه های میوه خشک کن کابینتی مانند کمدهای بزرگی هستند که دارای سینی های مخصوص برای قرار دادن سبزیجات و میوه جات هستند.


این دستگاه ها ظرفیت بالایی نیستند و در نهایت می توانند در هر دور در حدود هفتصد تا هشتصد کیلوگرم سبزی و یا میوه را خشک کنند. در این روش میوه های اسلایس شده در سینی های توری کنار همدیگر چیده می شوند و در طبقات خشک کن های کابینتی جای می گیرند. در مدل های پیشرفته خشک کن میوه کابینتی از فن نیز استفاده می کنند.


دستگاه های خشک کن میوه، ساخت شرکت تام صنعت دما و هوای گرم را در تمام نقاط کابین بصورت یکسانی پخش نموده تا شاهد خشک شدن یکنواخت در تمامی میوه های درون خشک کن باشید.دستگاه میوه خشک کن کابینتی ارزان قیمت، کم جا، متناسب با سطوح مختلف کاری، با کیفیت و قابلیت کاربری راحت مورد استقبال اکثر تولید کنندگان سبزی و میوه خشک شده است.

نحوه استفاده دستگاه خشک کن کابینتی
نکته مهم در خشک کردن میوه و سبزی در نظر گرفتن سرعت کم و دمای بین 40 تا 60 درجه سانتی گراد می باشد تا در حفظ مواد مغذی و ویتامین ها، زیبایی، طعم، رنگ و بو به نتیجه ایده آل دست یابید. برای هر میوه زمان مشخص و متفاوتی را می توان برای خشک شدن در نظر گرفت، رطوبت اولیه هر میوه و ضخامت برش های میوه باید در هنگام خشک کردن میوه در نظر گرفته شود. در نظر داشته باشید که میزان درصد رطوبت نهایی طبق سلیقه مصرف کننده میتواند متفاوت باشد.

بهترین برند دستگاه خشک کن

اگر بدنبال بهترین برند دستگاه خشک کن میوه هستید فروشگاه اینترنتی بی واسط انواع دستگاه میوه خشک با کیفیت را به ارزانترین قیمت عرضه می کند.

ایران بدلیل تنوع آب هوای خواستگاه رشد انواع میوه و سبزیجات می باشد که در بسیاری از کشورها که دارای مساحت به اندازه ایران هستند این تنوع وجود ندارد.تنوع آب هوای علاوه بر رشد انواع میوه و سبزیجات سبب از بین رفتن بخشی از این میوه ها بدلیل آفت ها می شود استفاده از بهترین دستگاه خشک کن میوه بزرگترین ابزار جهت بهره وری و افزایش راندمان مزارع شده و رفاه قابل توجه ای را ایجاد میکند. اگر قصد خرید بهترین مارک دستگاه خشک کن را دارید.

دستگاه خشک کن برند تام صنعت یکی از برندهای پیشرو در این صنعت می باشد که توسط شرکت دانش بنیان هگمتان تولید می گردد. دستگاه خشک کن تام صنعت با توجه به تجربه های مصرف کنندگان یکی از بهترین برندهای دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات می باشد که تهیه این ابزار می تواند نقش مهمی در بهینه سازی کارگاه های تولیدی شما داشته و سود فراوانی را با استهلاک کم به ارمغان بیاورد. بنابراین شما جهت خرید دستگاه خشک کن تام صنعت به فروشگاه اینترنتی بی واسط مراجعه نمائید.

مزیت خرید دستگاه خشک در اقتصاد و کسب سرمایه

خرید دستگاه میوه خشک کن معمولا بر اساس نیازی که برای این محصول صورت می گیرد، انجام می شود. بعنوان مثال اگر قصد خرید یک دستگاه خشک کن را بر اساس نیاز خود دارید این دستگاه به گونه ای باشد که توجیه اقتصادی داشته باشد و بتواند نیاز های شما را بصورت گسترده فراهم کرده و سود سرشاری را برای شما به ارمغان بیاورد.

مهمترین مزیت خرید دستگاه خشک کن جلو گیری از فساد مواد غذایی و افزایش سود کشاورزان از طریق فروش محصولاتی می باشد که بدلیل حمله آفت ها امکان مصرف آن وجود نداردد. یکی دیگر از مزایای خرید دستگاه خشک کن توجیه این مورد می باشد که خشک کن می تواند مانع جلوگیری از فساد خوراکی ها شده و حفظ ویتامین ها و مواد معدنی را بهمراه آورده و سلامت جامع را بهمراه می آورد.

خرید دستگاه میوه خشک کن

خرید دستگاه میوه و سبزی خشک کن یک راه بسیار مناسب برای تولید سرمایه می باشد. یک دستگاه خشک کن مناسب برای خشک کردن میوه ها باید دارای ویژگی هایی باشد که امکان خشک کردن میوه ها را با بالاترین کیفیت داشته باشد این ویژگی ها عبارت اند از توانایی دستگاه برای کنترل دما، زمان و رطوبت. تا توانایی خشک کردن دستگاه، بدون نیاز به حضور اپراتور در کنار آن میوه ها خشک شوند. چرا که برای موفقیت در این کار باید توانست بهترین میوه ها را در کمترین زمان و کاملا یکنواخت تولید نمود و اگر دستگاه توانایی کنترل این موارد و به خصوص کنترل خط جریان هوا را نداشته باشد امکان خشک شدن میوه ها به صورت یکنواحت وجود نخواهد داشت. نمایندگی فروش دستگاه خشک کن انواع خشک کن را در انواع مدل های مختلف به نرخ کارخانه و ارزانترین قیمت

خرید دستگاه خشک کن صنعتی و نیمه صنعتی

خرید دستگاه خشک کن میوه صنعتی و نیمه صنعتی، در مجموعه بی واسط به قیمت ارزان برای مجموعه و مراکزی که میزان تولید میوه بسیار بالاست و امکان فروش آن وجود ندارد انتخابی مناسب و معقول برای این دسته از مشاغلی می باشد. خرید دستگاه میوه خشک کن و یا سبزی خشک کن با فرآوری و تولید انواع میوه ها و تولید میوه های خشک که در بازار دارای تقاضای بالای هستند علاوه بر تامین ویتامین های با ارزش برای بدن سبب افزایش سود آوری و همچنین سبب کاهش بیکاری در کشور می گردد.

دستگا های خشک کن صنعتی میوه ها و سبزی ها را با بالاترین کیفیت ممکن خشک می کند، تا شما فروشندگان و تولید کنندگان محترم، هیچگونه نگرانی از بابت کیفیت میوه های خشک تولید شده نداشته باشید. خرید دستگاه خشک کن میوه صنعتی سبب شده تا با تولید میوه خشک بر اساس نیاز شما، بیش از پیش جلب شده و در نتیجه میزان فروش محصولات و میزان سود واحد تولیدی افزایش یابد.
این دستگاه نمونه های متنوعی را دارد که خریداران محترم می توانند با در نظر گرفتن بودجه و نوع کار، بهترین و به صرف ترین دستگاه خشک کن میوه را برای کار خود خریداری کرده و از آن استفاده کنند.

خرید دستگاه خشک کن میوه ارزان

اگر بدنبال فعالیت اقتصادی خانگی هستید و میخواهید یک فعالیت اقتصادی با کمترین هزینه داشته باشید. خرید دستگاه خشک ارزان بهترین انتخاب می باشد. دستگاه میوه خشک کن کابینتی کوچک 12 سینی و 30 سینی از جمله محصولاتی می باشند که درآمد قابل توجه ای را نصیب خانواده ها می کند.خرید دستگاه خشک کن میوه در شرایط نوسانی بازار یکی از بهترین الویت ها جهت تولید یک محصول ارزان قیمت می باشد.

خرید دستگاه خشک کن میوه خانگی

دستگاه میوه خشک کن خانگی از جمله دستگاهای پرفروش در سال های اخیر جهت ایجاد کسب و کار در منزل می باشد. دستگاه میوه خشک کن خانگی در مجموعه بی واسط در انواع ظرفیت های با منبع انرژی برق و گاز عرضه می گردد و میزان مصرف انرژی آن بهینه و پایین می باشد.

قیمت دستگاه میوه خشک کن

قیمت دستگاه خشک کن میوه در مجموعه بی واسط بعنوان بزرگترین مرکز فروش انواع دستگاه خشک کن میوه به نرخ ارزان و کارخانه می باشد. اگر بدنبال دستگاه میوه خشک کن ارزان قیمت هستید فروشگاه اینترنتی بی واسط بعنوان مرکز فروش دستگاه خشک کن میوه، سبزی و قارچ انواع این محصولات را به قیمت کارخانه و 30 درصد زیر قیمت بازار عرضه می کند.قیمت میوه خشک کن در فروشگاه بی واسط بدلیل حذف واسطه و همچنین بدلیل کمک به بخش تولید روستایی به قیمت بسیار ارزان عرضه می گردد.

قیمت دستگاه خشک کن معمولا تحت تاثیر فاکتورهای مختلف معمولا متفاوت بوده و این عوامل شامل نوع برند، کیفیت برند، اندازه دستگاه خشک کن، ظرفیت دستگاه خشک کن و تنوع مصرف سوخت این دستگاه می باشد. بمنظور دسترسی به قیمت دستگاه خشک حتما ظرفیت تولید خود را مد نظر قرار دهید و سپس اقدام به خرید دستگاه خشک کن میوه بکنید. قیمت این دستگاه در فروشگاه بی واسط بدلیل عرضه مستقیم توسط تولید کننده بسیار مناسب و اقتصادی می باشد. قیمت دستگاه خشک کن تام صنعت با توجه به برند که یکی از بهترین برنده های خاورمیانه در زمینه خشک کردن میوه می باشد بسیار ارزان و مطبوع بوده و سود فراوانی برای تولید کننده ایجاد می کند.

لیست قیمت دستگاه میوه خشک کن تام صنعت

لیست قیمت دستگاه خشک کن میوه در فروشگاه بی واسط بر حسب نیاز مشتری و بر حسب قدرت و اندازه و ابعاد این دستگاه می باشد. فروشگاه عمده فروشی بی واسط لیستی از انواع محصولات خشک کن میوه، سبزی و قارچ را با قیمت ارزان و کارخانه عرضه می کند که به قرار ذیل می باشند. شما با مشاهده قیمت ها و مقایسه آن میتوانید از یک محصول با ارزاش بالا و گارانتی 2 ساله و همچنین خدمات پس از فروش بلند مدت استفاده نمائید.

قیمت روز دستگاه میوه خشک کن 1400/08/16

با توجه به تغییرات شدید قیمت ها قبل از سفارش تماس بگیرید.

خشک کن میوه خانگی برقی 12 سینی

خشک کن میوه 60 سینی مدل 1500 گازی

خشک کن میوه، سبزی، و قارچ مدل 1500

خشک کن میوه، سبزی میوه و قارچ

مدل:3000

خشک کن میوه سبزی و قارچ مدل:4000

دستگاه میوه خشک کن مدل:4000

دستگاه میوه خشک کن،سبزی،میوه و قارچ مدل:4000

خشک کن میوه مدل: 8000

خشک کن میوه مدل:1200

خشک کن میوه،سبزی و قارچ مدل: 2400

ابعاد

60*92*73

220*130*200

220*137*280

2000*50*2000

2*50*2

220*137*280

2000*50*2000

2000*50*2000

2000*50*2000 2000*50*2000

ظرفیت نهایی بارگیری

150 کیلو

1125

1125

1125

2250

2250

2250

4500

67000 12500

تعداد سینی

20

60*50

60

72*72

60

72*72

80

37*70

120

37*70

120

72*72

120

37*70

240

420 640

وزن دستگاه

100kg

350kg

500kg

500

500

700kg

850

850

1200 1300

گارانتی(سال)

1 سال

1 سال

1 سال

1

1

1 سال

1

1

1 1

خدمات پس از فروش

15 سال

15 سال

15 سال

15

15

15 سال

15

15

15 15

قیمت

11900000

2800000

2700000

43000000

0

85.8900.000

0

0

0 0

۱۴۰۱/۰۲/۲۲
ورود یا عضویت در سایت
افزودن محصول به سبد خرید
پرداخت بخشی از هزینه جهت کارشانسی اولیه
بررسی صحت و اصالت محصولات توسط کارشناس
پرداخت مابقی هزینه و هزینه ارسال
ارسال سفارش