بستن
سبد خرید

نمایندگی خرید دستگاه کارواش خانگی ارزان| قیمت و مشخصات فنی (۱۲ خرداد)

نمایندگی خرید دستگاه کارواش خانگی ارزان| قیمت و مشخصات فنی (۱۲ خرداد)

۱۴۰۲/۰۳/۱۳ نمایندگی خرید دستگاه کارواش خانگی ارزان| قیمت و مشخصات فنی (۱۲ خرداد) خرید کارواش خانگی ارزان در نمایندگی فروش کارواش بی واسط با توجه به نوع، جنس خدمات پس از فروش با بهترین قیمت انجام می گیرد. قیمت کارواش خانگی ارزان در این مجموعه بمنظور حمایت از حقوق مصرف کننده به نرخ عمده و ارزانتر از بازار می باشد. امروز بسیاری از افراد بمنظور کاهش هزینه های زندگی بدنبال خرید کارواش خانگی به نرخ پایین بوده که علاوه بر عللکرد کارایی بالای نیز داشته باشند.
دستگاه کارواش خانگی ارزان با توجه به نوع و قدرت دارای کاربرد گسترده ای بوده و عمدتا جهت شستشوی خودرو، نمای ساختمان و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه کارواش خانگی و دستگاه کارواش صنعتی هر کدام به ترتیب دارای فشار 140-80 بار و بیشتر از 160 بار هستند.
کارواش ها دارای دو نوع موتور دینامی و زغالی هستند. انواع دارای موتورهای دینامی، گران قیمت تر اند ولی سر و صدای کمتری تولید می کنند و کمتر خراب می شوند.

کارواش خانگی ارزان

کارواش خانگی ارزان با توجه به افزایش روز افزون قیمت ها یکی از نیاز های اساسی افراد به شمار می رود. این کارواش ها معمولا دارای میزان فشار پایین تری هستند دارای وزن سبکتری بوده و امکان کاربری آن را برای افرادی که دنبال کارهای ارزان هستند یک گزینه مهم بشمار می رود. کارواش خانگی ارزان یک ابزار پر کاربرد جهت پاکسازی سریع انواع سطوح است. کارواش ارزان قیمت بدلیل قیمت مناسب و همچنین عملکرد سریع یک گزینه مناسب جهت پیشبرد انواع اهداف شامل: شستشوی خودرو، سطوح و تجهیزات می باشد.

کارواش یک دستگاه شوینده های قوی است که دارای انواع خانگی و صنعتی می باشد. کارواش برای شستشوی خودرو، نمای ساختمان و ... مورد استفاده قرار می گیرد. خرید کارواش خانگی ارزان سبب صرفه جویی در مصرف آب و زمان می شود. در هنگام خرید کارواش خانگی باید به موارد زیر توجه کنید:

مهمترین فاکتورهای خرید کارواش خانگی ارزان

نوع موتور:

مهمترین خرید کارواش خانگی ارزان قیمت نوع موتور می باشد فاکتور تاثیر گذارد درویژگی کارواش که باید مورد توجه قرار گیرد نوع موتور آن است. کارواش ها دارای دو نوع موتور دینامی و زغالی هستند.

انواع دارای موتور های دینامی، گران قیمت تر هستند ولی در عوض هم سر و صدای کمتری تولید می کنند و هم کمتر خراب می شوند. اما اگر این موتورها خراب شوند تعمیر آن کمی سخت تر از انواع موتور های زغالی است. انواع زغالی سر و صدای بیشتری تولید می کنند و بعد از مدتی استفاده لازم تا زغالشان تعویض شود.

فشار:

معمولا میزان فشار کارواش های خانگی بین 160-80 بار است. با افزایش فشار خروجی، سرعت کار دستگاه زیاد می شود. دستگاه کارواش خانگی و صنعتی هر کدام به ترتیب دارای فشار 140-80 بار و بیشتر از 160 بار هستند. انواع کارواش حرفه ای دارای فشار 160-140 بار هستند.

قابلیت مکش مخزن:

قابلیت مکش مخزن در برخی انواع کارواش وجود دارد که داشتن این ویژگی سبب بالا رفتن قیمت کارواش می شود. کارواشی که دارای قابلیت مکش مخزن است می تواند بدون نیاز به اتصال به لوله آب کار کند به این ترتیب که لوله مکش آن را در مخزنی مثل یک استخر قرار می دهند و کارواش آب را از مخزن میکشد و با فشار روی سطح مورد نظر می ریزد.

قابلیت پاشش مواد شوینده: برخی از انواع کارواش مخزنی ذخیره مواد شوینده دارند که در زمانی که سطحی از چربی زیاد پوشیده شده اند می توان از این ویژگی آن استفاده کرد و ماده شوینده را روی سطح آغشته به چربی ریخت تا سطح تمیز شود.

کارواش خانگی ارزان قیمت

کارواش خانگی به دستگاه های کارواشی که دارای قدرت 60-120 بار هستند کارواش خانگی گفته می شود. از این دستگاه عمدتا جهت تمیز کردن خودرو، وسیله نقلیه سبک، کفه منزل و حیاط استفاده می گردند. کارواش خانگی دارای موتور عمدتا زغالی می باشند.

دستگاه کارواش خانگی، یک دستگاه الکتریکی می باشد که از طریق نازل و لانس مرتبط آب را با فشار بالا به سطوح مختلف می پاشد، بدین صورت سبب می گردد تمامی آلودگی ها از سطح مختلف کار برداشته شده و محیط و انواع وسایل تمیزی داشته باشیم.

کارواش خانگی معمولا دارای مزیت های بلقوه ای می باشد که یکی از فوائد آسان کردن فعالیت انسانی، صرفه جویی در وقت، کاهش هزینه می باشد. امروزه با توجه به کمبود بارش نزولات جووی صرفه جویی در آب معمولا مهمترین توصیه به هموطنان می باشد.جهت تمیز نگهداشتن انواع وسایل و سطوح گوناگون نیاز به آب فراوان می باشد. بنابراین، کاربرد کارواش خانگی در خصوص کاربری سبک و کارواش صنعتی در کاربری های سنگین ،از مصرف روزانه مقدار زیادی آب که جهت شسشوی خودرو و تمیز کردن شیشه و سطوح منزل، دیوارها و پانسون غیره لازم است جلوگیری کرده و برای زدودن آلودگی ها در میزان مصرف آب تا حد زیادی صرفه جویی می کند.

طرز کار کارواش خانگی

طرز کار دستگاه کارواش خانگی معمولا دارای یک مکانیزم ساده می باشد که به قرار ذیل می باشد. در این دستگاه ابتدا آب وارد بخش پمپ کارواش شده و پس از افزایش فشار آب توسط موتور از طریق شلنگ از بخش موتوری خارج می شود. میزان قدرت فشار آب عمدتا توسط دکمه نازل که در برندهای مختلف در مکان های مختلف دستگاه کارواش دستگاه کارواش تعبیه شده کنترل می شود.

میزان فشاری که به دستگاه وارد می شود باید متناسب با ابعاد و مقاومت دستگاه باشد چون اکثرا دستگاه های کارواش خانگی را با ابعاد کوچک می سازند که قابلیت حمل و نقل داشته باشند پس باید فشار وارد به دستگاه چک شود تا فشار بالا سبب خرابی دستگاه نشود.

انواع دستگاه کارواش خانگی

در بازار برندهای مختلف کارواش خانگی وجود دارند، مدل های مختلف این دستگاه معمولا بر اساس سیاست متخصصین برند معمولا متفاوت بود که ذیل بصورت کامل بیان می گردد.

  • کارواش سیار قابل حمل
  • کارواش دستی

کارواش سیار ارزان:

کارواش سیار معمولا دستگاه شستشوی سطوح وابزار آلات بسیار قوی می باشد که آب را همانند کارواش خانگی این امکان را دارد که جریان نرمال آب را با فشار قوی از طریق لانس و شلنگ به سطوح مختلف منتقل می کند.

کارواش سیار معمولا دارای تنوع بالای بود و عمدتا در دو مدل خانگی و صنعتی در بازار موجود می باشند. کارواش سیار خانگی معمولا جهت کاربری های سبک وشستشوی سطوح کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه کارواش سیار صنعتی از جمله پر قدرت ترین دستگگاه شستشوی سطوح می باشد که عملیات پاکسازی سطوح با چسبندی بالا در اجسام بزرکتر و در مدت زمان بیشتر انجام می دهند.

معمولا کارواش سیار دارای دو نوع منبع آب سرد و گرم می باشد که آب گرم برای ضدعفونی سطح های با آلودگی بیشتر استفاده می شود. منبع تغذیه کارواش سیار به دودسته الکتریکی و بنزینی تقسیم می شود. کارواش الکتریکی نیازمند منبع الکتریکی و کارواش بنزینی نیازمند سوخت فسیلی است و از آنجا که کارواش الکتریکی آلودگی ندارد برای محیط های بسته نیز مناسب می باشد.

کارواش دستی ارزان:

یکی از دلایلی که هنوز کارواش دستی طرفداران خاص خودش را دارد این است که باعث پس انداز کمی در حساب ما می شود. در روش شست و شوی ماشین به روش دستی هر نقطه ای از ماشین را که بخواهیم می توانیم به راحتی بشوییم و برای شست و شوی گوشه کنارهای ماشین مشکلی نداریم چون به آسانی دست به تمامی قسمت های ماشین دسترسی دارد.

خرید کارواش خانگی ارزان قیمت

خرید کارواش ارزان قیمت در فضای سنتی معمولا بسیار وقت گیر می باشد و نیاز به صرف هزینه بالاتر جهت دستیابی به کارواش مناسب نیاز دارد. خرید کارواش آنلاین دارای مزیت بی شماری می باشد که شامل دریافت کارواش خانگی درب منزل، دریافت مشاور رایگان و افزایش حق انتخاب بیشتر جهت خرید انواع مدل های دستگاه کارواش می باشد.

جهت خرید کارواش در مجموعه بی واسط می توانید انواع برندهای کارواش شامل spc، بوش، کارچر، رونیکس و هوندا را با قیمت ارزان خریداری نمائید. جهت خرید دستگاه کارواش خانگی با قیمت مناسب می توانید با مراجعه با وب سایت بی واسط از انواع دستگاه کارواش مناسب برخوردار شوید.

خرید بهترین کارواش خانگی ارزان

اگر بدنبال خرید بهترین کارواش خانگی ارزان می باشید، فروشگاه اینترنتی بی واسط بعنوان اولین مرکز فروش انواع کارواش خانگی ارزان می باشد که انواع کارواش خانگی و سیار را به قیمت نمایندگی عرضه می کند. کارواش خانگی ارزان معمولا شامل انواع برند های چینی، کارواش های با میزان فشار پایین و کارواش های که مستقیما توسط کارخانه عرضه می شوند را شامل می شود.

فروشگاه اینترنتی بی واسط بعنوان نمایندگی فروشکارواش ارزان بهترین مدل های کارواش شامل کارواش استریم، spc و انواع مدل های رونیکس را به قیمت نمایندگی وارزان عرضه میکند. قیمت کارواش خانگی ارزان یک فاکتور مهمی برای صرفه جویی هزینه و همچنین افزایش قدرت خرید می باشد.

نمایندگی فروش انواع کارواش صنعتی، خانگی و سیار ارزان

شرکت صنایع اسپیکو دارای 30 سال تجربه در زمینه تولید انواع پمپ های صنعتی و خانگی و دستگاه کارواش صنعتی مدل spc-است که محصولات تولید شده در این شرکت دارای استاندارد CE اروپا و استاندارد ملی ایران است. اسپیکو دارای آزمایشگاه های معتبر و استاندارد است که این امر به افزایش کیفیت کارواش ها کمک می کند. اسپیکو محصولات خود را علاوه بر داخل کشور به کشور های همسایه ایران نیز صادر می کند. برای اطلاع از قیمت انواع دستگاه کارواش صنعتی می توانید با همکاران ما ارتباط برقرار کنید و مدل کارواش مورد نظرتان را سفارش دهید. نمایندگی فروش دستگاه کارواش انواع گوناگون کارواش های صنعتی و خانگی را به قیمت ارزان به فروش می رساند. تنوع کارواش در وب سایت بی واسط نسبتا بالاست و انواع گوناگون کارواش شامل برندهای پمپاک و spc بفروش می رساند.

قیمت کارواش خانگی ارزان

قیمت کارواش خانگی در مجموعه به واسط بعنوان بزرگترین مرکز فروش کارواش معمولا به قیمت کارخانه و با حذف واسطه صورت می گیرد. فروشگاه اینترنتی بیواسط بعنوان مرجعه فروشکارواش صنعتی، سیار و غیره پمپ کارواش را به عمده به مشتریان عرضه می کند. امروزه با توجه به همگیر شدن کارواش های صنعتی، خانگی و سیار در کشور بمنظور صرفه جویی در مصرف آب قیمت کارواش یک فاکتور مهم جهت خرید این محصول می باشد.

یکی از مراکزی که قیمت کارواش صنعتی و خانگی با ارزانترین مبلغ صورت می گیرد، نمایندگی فروش کارواش خانگی ، صنعتی و سیار می باشد. بی واسط بعنوان نمایندگی فروش انواع پمپ آب خانگی و صنعتی را با ارزانترین قیمت عرضه می نمائید.جهت خرید دستگاه کارواش در این وب سایت می توانید از ارزرانترین قیمت بهره مند شوید.

لیست قیمت انواع کارواش خانگی ارزان قیمت

کارواش خانگی ارزان قیمت، در بازار برند های مختلف کارواش ارزان قیمت موجود می باشد. لیست قیمت کارواش خانگی ارزان قیمت شما را از وجود انواع کارواش های ارزان و با کیفیت موجود در بازار آگاه می کند. در زیر لیست قیمت بخشی از کارواش خانگی ارزان قیمت را بیان می کنیم.

کارواش ارزان قیمت بهترین وسیله جهت شستن ماشین بوده که می توان آن را در برندهای مختلف ایرانی و خارجی از بازار تهیه نمود. مسلما، انتخاب کارواش های خانگی در میان برندهای داخلی و خارجی کار دشواری بوده و به بررسی همه جانبه نیاز دارد.

کارواش ارزان قیمت ایرانی

  • کارواش رونیکس مدل RP-U100C:
  • توان: 1400 وات
  • وزن: 6 کیلوگرم
  • ابعاد دستگاه: 20*30*50
  • حداکثر دبی آب: 5/6 لیتر در دقیقه
  • قیمت: 3609000 تومان
  • کارواش رونیکس مدل RP-0110 C:
  • توان: 1400 وات
  • وزن: 9 کیلوگرم
  • ابعاد دستگاه: 28*28*30
  • حداکثر دبی آب: 5/5 لیتر در دقیقه
  • قیمت: 4790000 تومان

کارواش رونیکس مدل RP-4100:

  • توان: 1500 وات
  • وزن: 6 کیلوگرم
  • ابعاد دستگاه: 30*40*65
  • حداکثر دبی آب: 200 لیتر در دقیقه
  • قیمت: 5500000 تومان

ورود یا عضویت در سایت
افزودن محصول به سبد خرید
پرداخت بخشی از هزینه جهت کارشانسی اولیه
بررسی صحت و اصالت محصولات توسط کارشناس
پرداخت مابقی هزینه و هزینه ارسال
ارسال سفارش