بستن
سبد خرید

لیست تجهیزات آکواریوم| خرید پی اچ متر، شوری سنج، هیدرومتر، بخاری و اسکیمر آکواریوم

لیست تجهیزات آکواریوم| خرید پی اچ متر، شوری سنج، هیدرومتر، بخاری و اسکیمر آکواریوم

۱۴۰۱/۰۶/۰۴ لیست تجهیزات آکواریوم| خرید پی اچ متر، شوری سنج، هیدرومتر، بخاری و اسکیمر آکواریوم خرید تجهیزات آکواریوم برای مجهز کردن آکواریوم یا استخر پرورش ماهی بهترین مسیر جهت دستیابی به موفقیت در امر پرورش می باشد. زمانیکه قصد خرید تجهیزات آکواریوم و تاسیس یک آکواریوم را در منزل دارید قطعا به کلکسیونی از تجهیزات نیاز پیدا خواهید کرد. قیمت تجهیزات آکواریوم در فروشگاه بی واسط بعنوان نمایندگی فروش لوازم آکواریومی به نرخ کارخانه و ارزانتر از بازار می باشد.
بزرگترین محدودیت جهت پرورش ماهیان زینتی مربوط به آگاهی شما در خصوص اطلاعات مربوط به مدیریت آکواریوم و پرورش ماهیان زینتی می باشد. ما در این مقاله شما را با انواع تجهیزات آکواریوم که در پیچ و خم پرورش ماهیان زینتی مورد استفاده قرار می گیرند آشنا خواهیم کرد.

خرید این تچهیزات با قیمت ارزان از نمایندگی برای پرورش دهندگان ماهیان زینتی می تواند بسیار مطبوع باشد. ما در این مقاله در خصوص انواع تجهیزات آکواریوم آشنا ساخته و امکان خرید آنرا فراهم خواهیم ساخت.

اگر شما قصد پرورش ماهیان زینتی دارید، حتما باید بخشی از تجهیزات آکواریوم را خرید نمائید .در زیر درخصوص کلیه تجهیزات مورد نیاز را بیان خواهیم کرد.

دستگاه هیدرومتر

دستگاه هیدرومتر یکی از مهمترین تجهزات آکواریوم می باشد که وجود آن برای پرورش دهندگان و عاشقان ماهیان زینتی ضروری می باشد.. آب سنج وسیله ای است که از آن برای اندازه گیری وزن مخصوص یا چگالی نسبی مایعات استفاده می شود. که نسبت چگالی مایع به چگالی آب هست. یک آب سنج معمولاً از شیشه ساخته شده است و شامل یک ساقه ی استوانه ای و یک حباب پر شده با جیوه یا گلوله ی سربی برای قائم نگه داشتن آن است. مایعی که می خواهد آزمایش شود داخل یک محفظه ی بلند ریخته شده است، اغلب یک سیلندر مدرج، و آب سنج به آرامی به سمت مایع پایین آمده تا آزادانه شناور شود. محل سطحی از مایع که با ساقه ی آب سنج برخورد می کند لحاظ می ش

خرید هیدرومتر

شما جهت خرید دستگاه هیدرومتر می توانید با مراجعه به وب سایت تخصصی بی واسط انواع تجهیزات مورد نیاز را تهیه نمائید. قیمت خرید هیدرومتر بر اساس قیمت کارخونه بود با ارزانترین قیمت عرضه می گردد.

پی اچ متر

خرید دستگاه پی اچ متر برای بسیاری از آکواریوم پرورش ماهیان اطلاعات دقیقی را در خصوص کیفیت آب در اختیار ما قرار می دهد. وجود پی اچ متر در یک محیط آکواریومی سبب ایجاد یک محیط همگون شده و امکان انجام فعالیت های بعدی را فراهم می کند. دستگاه پی اچ متر معمولا در داخل بخش شیشه ای آکواریوم قرار گرفته و بصورت مداوم اسیدیته و قلیائیت آب را بررسی می کند و سبب افزایش بازماندگی ماهی می گردد.

خرید پی اچ متر

خرید دستگاه پی اچ متر برای مراکز پرورش ماهیان زینتی بزرگ معمولا ضروری می باشد و شما را از لحاظ PH آب همیشه آگاه می کند. این دستگاه از کاهش کیفیت آب جلوگیری کرده و سبب افزایش مدیریت مجموع می گردد.

شما جهت خرید انواع پی اچ متر های دیجیتال و غیره می توانید با مراجعه به فروشگاه بی واسط شرکت الماس کاران طاووس سپید مراجعه نمائید. خرید پی اچ متر حتی برای مراکز پرورش ماهیان زینتی که آب مورد استفاده منابع آب جاری می باشد بعنوان یک ضرورت می باشد.

فیلتر تصفیه آب آکواریوم

مسئله کیفیت آب یکی از بزرگترین نگرانی پرورش دهندگان و علاقه مندان ماهیان زینتی می باشد. معمولا کیفیت آب شهری در بسیاری از تمدن های شهری بدلیل وجود موجودات زنده و کربنات کلسیم مناسب نیست. خرید دستگاه فیلتر آب

بدلیل وجود بخش غشایی می تواند که از فرایند اسمزی کار می کند سبب افزایش کیفیت آب در کلیه سطوح می گردد. روند کار دستگاه فیلتر آب بدین صورت که بعد از عبور آب از سیستم اسمزی از طریق تعدادی فیلتر یونیزه(DI) عبور می کند. واحدهای RO / DU موجود در دستگاه تصفیه آب بسیار خالص شده حتی دارای شرایط لازم برای آشامدن را نیز دارا می باشد.

خرید فیلتر تصفیه آب هرچند به سرمایه گذاری اولیه نیاز دارند، در طولانی مدت بسیار ارزان تر از خرید بطری آب یا خرید آب مخلوط از فروشگاه آکواریوم می باشد. واحدهای RO / DI را می توان با مترهای جامد جامد محلول (TDS) داخلی نیز تهیه کرد تا بازخوانی دیجیتالی کیفیت آب در هر مرحله از فرآیند فیلتراسیون را فراهم کند. جهت افزایش طول عمر فیلتر، آنها باید بصورت دوره ای جایگزین شوند اما معمولاً می توان آنها را بصورت آنلاین و با قیمتهای قابل توجه از فروشگاه اینترنتی بی واسط تهیه کرد.

دستگاه شوری سنج

دستگاه شوری سنج آکواریوم از جمله دستگاه هایی می باشد که برای اندازه گیری و نظارت بر غلظت نمک در آب شور استفاده می شوند. که از آن برای جایگزینی دستگاه هیدومتر استفاده می گردد.

قیمت دستگاه شوری سنج کمی بیشتر از دستگاه هیدرو متر بوده است اما معمولاً دوام بالاتری داشته و می توانند قرائت دقیق تری داشته به شما ارائه کنند. اگر مواظب نباشید حباب ها را از بازوی چرخان شناور بردارید ، کار با هیدرومترها دشوار است و می تواند قرائت غلط ایجاد کند. دستگاه شوری سنج پس از کالیبراسیون، می توانند قرائت های بسیار دقیق را ارائه دهند. بسیاری از خرده فروشان آکواریوم مایعات خاصی را ارائه می دهند که می تواند برای کالیبراسیون مناسب انکسار سنج مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه ترمومتر

یکی از تجهیزات آکواریوم می باشد. که جهت بررسی میزان ذرات معلق محلول در آب استفاده می گردد در حالت کلی دستگاه ترمومتر یک دستگاه الکترونیکی کوچک است که می تواند میزان ذرات معلق در مایعات را اندازه گیری کند. استفاده از دستگاه ترمومتر جهت بررسی خلوص آب آکواریوم کارایی بالای دارد. و استفاده از این ماده میزان شفافیت آب را تعیین می کند برا اساس نظر متخصصان میزان استاندارد TDS برای آکواریوم آب شیرین باید به میزان 0 (ppm) ، آکواریوم ماهی های دریایی زیر ppm 30 و برای ماهیان دریایی مرجانی به میزان 10 ppm باشد. خرید دستگاه ترمومتردستگاه ترمو متر یک ابزار ارزان قیمت می باشد که به دلیل مصرف بالا در اکثر فروشگاه ها یافت می شود. بنابراین، به تمام دوستداران ماهیان زینتی توصیه می گردد

جهت خرید دستگاه ترمومتر به فروشگاه اینترنتی بی واسط مراجعه کرده و انواع تجهیزات آکواریومی را تهیه نمائید.

بخاری آکواریوم یا هیتر

بخاری آکواریوم، یکی از تجهیزات آکواریومی می باشد که جهت تنظیم دمای آب آکواریوم برای ماهیان تزئینی استفاده می گردد. دستگاه بخاری آکواریوم معمولا برای حفظ دمای آکواریوم در زمستان یا در مناطق سردسیر که لازم است از بخاری استفاده شود کارایی بالایی دارد. این ابزار معمولا آب داخل آکواریوم را تنظیم کرده و در حد اپتیمم نگه میدارد.

دستگاه بخاری آکواریوم

خرید دستگاه بخاری آکواریوم برای حفظ دمای داخل آکواریوم ضروری می باشد. جهت خرید بخاری آکواریوم می توانید له فروشگاههای محلی مراجعه کرده و نسبت به خرید این دستگاه اقدام کنید.اما بی واسط بعنوان فروشگاه عمده فروشی انواع هیترهای آکواریومی را با ارزانترین قیمت برای علاقه مندان ماهیان زینتی فراهم می کند. هنگام خرید بخاری آکواریوم، مطمئن شوید اندازه بخاری مطابق با اندازه آکواریومی که دارید ساخته شده باشد. قانون کلی 25 وات برای هر 5 گالن (19 لیتر) آب موجود در آکواریوم است. اگر آکواریوم بسیار بزرگی دارید ممکن است لازم باشد از دو بخاری استفاده کنید. با بخاری بهتر است یکی بیش از اندازه بزرگ تهیه کنید تا اینکه خیلی کوچک باشد. بخاری های آکواریومی در انواع مختلفی وجود دارند.

بخاری آکواریوم شناور

بخاری آکواریوم شناوری از جملعه تجهیزات آکواریومی کی باشد که آب را از طریق تماس مستقیم گرم می کند. دستگاه بخاری از جمله ارزانترین وسیله می باشد که باعث کاهش هزینه مربوط به پرورش ماهیان آکواریومی می گردد. دستگه اHEATER آکواریوم نیمه شناور همانطوری که اسم آن پیداست قابلیت شناور شدن را در داخل آکواریوم ندارد. قرار گرفتن این دستگاه سبب ایجاد مشکل برای سیستم خواهد بود. نمی توان آنها را به طور کامل در زیر آب غوطه ور کرد. این امر می تواند قرار دادن آنها در مخزن را با مشکل روبرو کند زیرا باید در قسمت بالای از آب قرار گیرند.

بخاری آکواریوم مدل غوطه وری

دستگاه بخاری آکواریوم یکی دیگر از تجهیزات آکواریومی می باشد که بدلیل تنظیم دمای آکواریوم کاربرد فراوانی دارد. دستگاه هیتر غوطه وری عمدتا بدلیل شکل خاصی که دارد در داخل آب قرار می گیرد. دستگاه بخاری آکواریوم معمولا بدلیل غوطه ور بودن و تنظیم سریعتر دما دارای کاربرد بسیار سریعی برای علاقه مندان ماهیان زینتی می باشد.

خرید بخاری آکواریوم همانطوری که در جریان هستید خرید دستگاه بخاری آکواریوم تحت تاثیر فاکتورهای متنوعی می باشد. قیمت این دستگاه تابع جنس و برند می باشدبعنوان مثال HEATER های که داری جنس فلزی هستند به دلیل کیفیت بالا دارای قیمت بالاتری نسبت به مدل شیشه ای می باشد چنین فرایندی نشان دهنده کیفیت مدل فلزی می باشد. خرید دستگاه بخاری آکواریوم در بی واسط با توجه به اینکه این محصول توسط تولید کنندگان عرضه می گردد، ما انواع تجهیزات آکواریومی را با قیمت ارزان برای عاشقان پرورش ماهیان زینتی عرضه می کنیم.بنابراین، با مراجعه با وب سایت بی واسط از خرید ارزان محصولات پرورش ماهیان زینتی لذت ببرید.

دستگاه کلسیم سنج

دستگاه کلسیم سنج از جمله تجهیزات آکواریوم می باشد که جهت سنجش میزان کلسیم موجود در آب مورد استفاده قرار می گیرد. خرید دستگاه سنجش کلسیم آکواریوم در سیستم های آکواریوم اختیاری می باشد.استفاده از این ابزار در آکواریوم های مرجانی، بدلیل ترکیب مرجان ها بسیار کارآمد می باشد. دستگاه سنجش کلسیم در این سیستم باعث ثبات کلسیم و میزان قلیائیت در سیستم می گردد.

دستگاه سنجش فسفات

دستگاه سنجش فسفات ازجمله تجهیزات اختیاری می باشد.استفاده از این ددستگاه سبب کاهش فسفات در آب شده و باعث حفظ کیفیت آب از لحاظ جلبک هاا می گردد. فسفات ها از ترکیبات آلی هستند که در نتیجه مواد غذایی اضافی ماهی، ضایعات ماهی و سایر منابع آلی در آب جمع می شوند. فسفات ها به رشد جلبک های ناخواسته ما در آکواریوم کمک می کنند و در غلظت های بسیار بالا، می توانند برای ماهی ها و بی مهرگان سمی باشند

انواع روش های کاهش فسفات از آکواریوم

  • تمیزکاری منظم
  • تعویض منظم آب دستگاه

پروتئین اسکیمر

دستگاه پروتئین اسکیمر یکی از تجهیزات آکواریومی می باشد که برای فضای آکواریوم مهم بوده جزء فیلترهای مکانیکی محسوب می شود با تولید حباب هوا، مواد آلی دارای ترکیبات پروتئین که به صورت محلول می باشند و قابل جذب توسط سایر فیلترهای مکانیکی نیستند را جذب و آنها را قبل از وارد شدن به چرخه ی نیتروژن و ایجاد آلودگی از آب آکواریوم دفع می کند.

نحوه عمل اسکیمر پروتئین از طریق ترکیب آب با هزاران حباب کوچک سبب حذف مواد آلی می گردد. بنابراین، در این روش حباب ها باعث می شوند که فضولات و مواد خرده شده بشکل کف در آمده و جدا از سطح آب قرار گیرند.

اسکیمر پروتئینی معمولا برای آکواریوم های دریایی بسیار توصیه می شوند زیرا می توانند به تمیز و خالص بودن آب کمک کنند. این ابزار در اندازه های مختلفی ارائه می شوند. هرچه اندازه آن بزرگتر باشد، میزان خروج مواد آلی از سیستم بیشتر خواهد شد.اسکیمرها به طور معمول در سیستم آکواریوم و در پشت آن نصب می شوداین ابزار در اندازه های مختلفی موجود هستند و معمولا انتخاب آن براساس میزان آب و میزان بیومس انتخاب می شود. تقسیم بندی دستگاه اسکیمر پروتئین بر اساس میزان تولید حباب

-اسکیمرهایی که با استفاده از سنگ هوای متصل به یک پمپ هوا، حباب تولید می کنند. اولین سری اسکیمرها از این تکنیک استفاده می کردند. اما امروزه تقریبا منسوخ شده اند و یا فقط برای آکواریوم های کوچک و نانو طراحی می شوند

  1. اسکیمرهای دارای رابط ونتوری که امروزه کمتر از این تکنیک در ساخت اسکیمرها استفاده می کنند. در این حال واترپمپ اسکیمر با فشار بسیار زیادی آب را به داخل لوله ی بلندی ارسال می کند که این لوله در انتها به اسکیمر متصل می شود. قسمتی از لوله که به استوانه ی اصلی اسکیمر متصل می شود کمی باریکتر از قسمت های قبلی است و یک ورودی جهت اتصال شلنگ هوا در آن تعبیه شده است.
  2. سرعت آب در این بخش به دلیل باریکتر بودن افزایش می یابد و با ورود آب به داخل استوانه ی اسکیمر فشار آب افت می کند که این تغییر در فشار موجب مکش هوا به داخل لوله و در نهایت داخل استوانه ی اسکیمر می شود. در این حالت باید از یک واترپمپ قوی استفاده شود تا قدرت لازم جهت مکش آب را ایجاد نماید.
  3. اسکیمرهای توربو که بیشترین نوع اسکیمرهای امروزی را شامل می شوند. در این گونه اسکیمرها ورودی هوا در قسمت مکنده ی واترپمپ تعبیه شده است و همچنین در پره های روتور واترپمپ آنها نیز تغییرات ساختاری ایجاد شده است تا ترکیب حباب هوا با آب به بهترین شکل صورت پذیرد.

دستگاه یووی

دستگاه یووی یکی از تجهیزات ضد عفونی می باشد که جهت حذف باکتری ها و ویروس ها در سیستم آبی مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه های ضدعفونی کننده UV می توانند باکتری ها، قارچ ها، ویروس ها، هاگ های جلبکی را از بین ببرند. دستگاه یووی معمولا بصورت کانالی و یا لوله ای در بازار موجود می باشند.

این دستگاه از طریق عبور آب از سیستم و تابش امواج ماورای بنقش باعث ضد عفونی و حذف ذرات مضر و ارگانیسم های میکروسکوپی از سیستم می شود. دستگاه های ضدعفونی کننده UV می توانند برای جلوگیری از بیماری ها و شکوفه جلبک ها در آکواریوم های مخصوص ماهی مفید باشند. دستگاه یووی جهت ضد عفونی آکواریوم آکواریوم های مرجانی استفاده نمی گردد زیرا استفاده از این مکانیسم باعث حذف پلانکتون و باکتری های نیتریک کننده شده و باعث تخریب بافت سیستم آکواریوم می گردد.

خرید دستگاه یووی بسته به اندازه آکواریوم می توانند گران قیمت باشند. این مقاله در خصوص انواع تجهیزات آکواریوم موثر در در سیستم آکواریوم می باشد که اطلاعات قابل توجه ای در مورد تجهیزات در اختیار پرورش دهندگان قرار می دهد.

ورود یا عضویت در سایت
افزودن محصول به سبد خرید
پرداخت بخشی از هزینه جهت کارشانسی اولیه
بررسی صحت و اصالت محصولات توسط کارشناس
پرداخت مابقی هزینه و هزینه ارسال
ارسال سفارش