بستن
سبد خرید

ترازوی دیجیتال|قیمت، خرید، خصوصیات فنی و نمایندگی ترازو دیجیتال

ترازوی دیجیتال|قیمت، خرید، خصوصیات فنی و نمایندگی ترازو دیجیتال

۱۴۰۰/۰۵/۳۰ ترازوی دیجیتال|قیمت، خرید، خصوصیات فنی و نمایندگی ترازو دیجیتال امروزه با توجه به گسترش اقتصاد مدرن در سرتاسر دنیا خرید ترازوی دیجیتال کارآمد یکی از بهترین گزینه های کسب و کار موفق می باشد. با توجه به توسعه صنعت تجارت در کلیه امور صنعت توزین و ساخت انواع ترازو دیجیتال بهمرا تکنولوژی های بسیار مدرن نیز گسترش یافته است. امروز بسیاری از ترتزوهای دیجیتال دارای قابلیت های منحصر بفردی شامل قابلیت امکان تصال به کامپیوتر، قابلیت چاپ فاکتور و همچنین توانایی خواندن بارکدهای سطری می باشد.
ترازوی دیجیتال علاوه بر موارد فوق مجهز به سیستم اتصال بی سیم می باشد که امکان ارسال و دریافت اطلاعات،تسهیل می نمائید. این ترازو همچنین مجهز بودن به سیستتم تاچ لمسی، و سیستم خرید و محاسبه خودکار برای مشتری نیز می باشد. ترازو دیجیتالی بعضی از برندهای ایرانی و خارجی معمولا مجهز به پیشرفته ترین ابزارهای نوین می باشد.

امروزه با توجه به گسترش اقتصاد مدرن در سرتاسر دنیا خرید ترازوی دیجیتال کارآمد یکی از بهترین گزینه های کسب و کار موفق می باشد. با توجه به توسعه صنعت تجارت در کلیه امور صنعت توزین و ساخت انواع ترازو دیجیتال بهمرا تکنولوژی های بسیار مدرن نیز گسترش یافته است. امروز بسیاری از ترازوهای دیجیتال دارای قابلیت های منحصر بفردی شامل قابلیت امکان تصال به کامپیوتر، قابلیت چاپ فاکتور و همچنین توانایی خواندن بارکدهای سطری می باشد.

ترازوی دیجیتال علاوه بر موالرد فوق مجهعز به سیستم اتصال بی سیم، امکان ازسال و دریافت اطلاعات، مجهز بودن به سیستتم تاچ لمسی، و سیستم خرید و محاسبه خودکار برای مشتری نیز می باشد. ترازو دیجیتالی بعضی از برندهای ایرانی و خارجی معمولا مجهز به پیشرفته ترین ابزارهای نوین می باشد.

نمایندگی خرید و فروش ترازوی دیجیتال

ترازوی دیجیتال در دوران رواج کسب وکارهای مختلف معمولا جهت توسعه و راحتی اقتصادی امور رشد قابل توجهای پیدا کرده اند. مرکز خرید و فروش ترازوی دیجتال امروزه انواع مختلف ترازو با قابلیت های مختلف را بصورت آنلاین عرضه می کند. ترازوی دیجیتال در مقابل ترازوی های مکانیکی که معمولا وقت گیر بوده و از دقت بالای نیز برخوردار نیستند یک عمل مهمی جهت توسعه کسب وکار می باشد.

ترازوی دیجیتال در حالت کلی بسیاری از امور شامل، ترازوی آزمایشگاهی، ترازوی صنعتی و ترازوی فروشگاهی دیجیتالی را شامل می شود. امروزه انواع ترازوهای دیجیتالی مجهز به بهترین تکنولوژی ها روز دنیا می باشند تا انواع نیازهای مصرف کنندگان در کلیه امور پاسخ دهند. امروزه مسیاه خرید و فروش در بسیاری از فروشگاهها و در مدت زمان کم بسیار مورد توجه می باشد بسیاری از ترازوی دیجیتال پیشرفته با مجهز بودن به انواع فناوری ها مسئله خرید و فروش دیجیتالی را براحتی انجام می دهند.

مهمترین فاکتور خرید ترازو دیجیتال

اگر بدنبال یک ترازوی دیجیتالی مناسب بهمراه امکانات مناسب و مطلوب هستید حتما باید فاکتورهای را مد نظر قرار دهید. این فاکتورهای مهم خرید ترازو دیجیتال تاثیر مهمی در انتخاب شما گذاشته و یم محصول مناسب را تحت اختیار شما قرار می دهد. این فاکتورها به قرار زیر می باشند.

  • انتخاب نوع ترازو
  • مواد بکار رفته جهت ساخت ترازوی دیجیتال
  • جنس لود سل
  • کیفیت باطری استفاده شده در ترازو
  • محافظ بکار رفته در ترازو
  • قیمت ترازو دیجیتال
  • گارانتی ترازو دیجیتال

قبل از خرید هر نوغ ترازوی دیجیتال توجه به نوع کار و نیاز ما نسبت به نوع ترازو دارای اهمیت بسیار بالای می باشد. در بازار معمولا ترازوهای متنوع و مختلفی وجود دارد،انتخاب نوع ترازو بر اساس کاربرهای که داریم از اهمیت بسیار بالای برخوردار می باشد و سبب کاهش هزینه های مختلف می شود.

2-مواد بکار رفته در ساخت ترازو

هنگام خرید ترازو دیجیتال توجه به جنس بکار رفته و کیفیت ترازو از اهمیت بالای برخوردار می باشد.جنس ترازو که ممکن است پلاستیک، آهن و غیر باشد شناسایی آن جهت کاربری های مختلف بسیار مهم است ،زیرا ترازوهای پلاستیکی و بدنه آلومنیوم معمولا تحمل کالای سنگین را ندارد، و یا در مناطقی که امکان زنگ زدگی وجود دارد شرایط استفاده از ترازوهای آهنی امکان پذیر نیست.

3-کیفیت لودسل

یکی از بخش های بسیار مهم ترازو دیجیتال فروشگاهی و حتی آ زمایشگاهی نوع برد می باشد. برد ترازو دیجیتال مشخص کننده میزان حساسیت ترازو در برابر وزن های مختلف می باشد. ترازو دیجیتالی که دارای برد کاؤامد می باشد معمولا دارای دقت بسیار مطلوب بود و از خطا و همچنین اشتباه جلوگیری بعمل می آید.

4- جنس و طول عمر باطری

امروزه در صنعت تجارت خرید یک ترازو دیجیتال مناسب با طول عمر باطری بالا نقش مهم در کاربری ترازو در مناطق بدور از برق می باشد. باطر منتاسب و با کیفیت معمولا دارای طول عمر بالای بوده پس از شارژ شدن قابلیت استفاده در مدت زمان بالا را نیز دارا می باشند.

5- حافظه داخلی ترازو

حافظه ترازو دیجیتال یکی از فاکتورهای مهم ترازو دیجیتال می باشد. این بخش اطلاعات دریافتی از لودسل را به نوع قابل خوانا برای ما تبدیل می کند تا بسیاری از اطلاعات را بصورت مناسب روی صفحه دیجیتالی ببینیم.

6- گارانتی و خدمات پس از فروش

گارای یک ترازو دیجیتالی معمولا نشان دهنده کیفیت یک ترازو می باشد. ترازو های که دارای کیفیت بالا وهمچنین عملکرد منحصر بفرد باشند دارای گارانتی بلند مدت بین 6-1 سال می باشند که نشان از کیفیت بالای ترازو دیجیتالی کمی باشد.

کاربردهای ترازو دیجیتال:

کاربرد ترازو معمولا از چندین هزار سال بمنظور دقت در فروش همواره مورد توجه بسیاری از تاجران بمنظور دقت در فروش قرار گرفته است در گذشته عمده ترازوها سنتی و سنگی بوده که از دقت چندان بالای برخوردار نبوده است. ترازوی دیجیتال معمولا دارای کاربرد های متنوعی می باشد که عمدترین مشخصه این ترازوها معمولا وزن کردن انواع اجناس،کالاها ی اساس، دام و انسان می باشد. اگر بخواهیم یک توضیحی در خصوص کاربرد ترازوی دیجیتالی داشته باشیم این ترازو معمولا در بخش های مختلف شامل فعالیت های دقیق علمی، در صنعت خرید و فروش کالا و تجارت، فعالیت های ورزشی، در موارد پزشکی، مصارف خانگی که تحت عنوان ترازوی آشپزخانه شناخته می شود، خرید فروش دام های زند، در قصابی و موارد بسیار دیگر می توان نام برد. اما مهمترین کاربرد ترازوهای دیجیتال دارای صندوق برای فروشگا های زنجیره ای می باشد.امروزه در صنعت دامداری معمولا از ترازوهای بزرگ که تحت عنوان باسکول دامکش معروف می باشند جهت وزن کش انواع دام های زنده مورد استفاده قرار می گیرند. این ترازوها معمولا با توجه به ساختار خاصی که دارند ، مجهز به بخش دیجیتالی بوده جهت وزن کرده، گاو، شتر نیز مورد استفاده قرار می گیرند. ترازو یا باسکول دام کشی دیجیتال باید شرایط خاصی برای ثابت ماندن دام بر روی آن، و همچنین ساختاری مخصوص مثل میله و در ورود و خروج داشته باشد.

انواع ترازوی دیجیتال موجود در بازار

امروزه بر اساس نیاز افراد و انواع کارایی انواع مختلفی از ترازوها تولید و به بازار عرضه می شود که در ادامه با سیسفا همراه باشید تا آن ها را به شما معرفی کنیم:

ترازو یا باسکول صنعتی

باسکول معمولا یک نوعی از ترازوی دیجیتالی دارای بدنه فلزی می باشد که با توجه به استحکام بدنه که از آهن و پلاستیک فشرده شده دارای ابعاد مختبف نیز می باشد. باسکول صنعتی معمولا در انواع وزن ها سامل ، باسکول 100 کیلو، باسکول 150 کیلو، باسکول 300 کیلو، باسکول 500 کیلو و در بخش از مدل ها نیز باسکول 10 تنی، باسکول 20 تنی و باسکول 60 تنی را نیز شامل می شود.

باسکول صنعتی در اوزن 100 الی 500 کیلو معمولا دارای دقت توزین برابر با 10-50 گرم می باشد که در مقابل ترازوهای صنعتی بسیار دقت بالای را از خود نشان می دهد.

بخشی از ترازوها و باسکول صنعتی با توجه به کاربرد اشخاص انتخاب می شوند و بعضی از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند مانند : ضد آب بودن، کفه بزرگ، داشتن علمک، دقت بالا در ظرفیت های بالا و غیره.... باسکول معمولا دارای کاربردهای مختلفی شامل: آبزی پروری، مراکز و میدان تره بار فروشگاه های بزرگ و کوچک دارای کاربری گوناگون می باشند.

ترازو هوشمند:

ترازوهای هوشمند یک نوع دیگر از ترازوی دیجیتالی دارای صفحه LED می باشد که معمخولا با توچجه به وزن افراد معمولا توده عضلانی ، چربی و استخوانی شما را هم می توانند اندازه گیری کنند همچنین میزان کالری مصرف شده را برای شما می سنجد. این مدل ترازو معمولا در باشگا های بدنسازی و همچنین، داروخانه ها و مراکز پزشکی و سلامت نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

ترازو دیجیتال فروشگاهی

در میان ترازو های موجود در بازار ترازوی دیجیتال فروشگاهی از جمله پر کاربردترین ترازوهای موجود در بازار می باشد این ترازو معمولا با توجه به کاربری های مختلف دارای پیشرفته ترین تجهیزات می باشد. عمده کالربرد ترازو دیجیتال فروشگاهی عمدتا در انواع فروشگاههای بزرگ و کوچک می باشد. این ترازوها همچنین در بخشی از موارد مجهز به انواع صندوق صادر کننده فاکتور می باشند و فرایند خرید و فروش را براحتی مدیریت می کنند. ترازوی فروشگاهی همچنین دارای حافظه با حجم بالا می باشدکه در صورت بروز اشتباه امکان بازیابی راحت بسیار از فروش ها نیز وجود دارد.بنابرایم، در صورت عدم یاداشت میزان فروش با استفاده از این ترازو میتوانید در پایان روز فروش های خود را بازیابی نمائید.

ترازوی دیجیتال وزن کشی( زیرپایی):

گروهی از ترازوهای دیجیتال است كه به شكل بدون عملک بوده و نمایشگر ترازو بر روی بدنه در حال نمایش است و روی نمایشگر با جنس بدنه ی ترازوی دیجیتال پوشیده شده است.

ترازو آشپزخانه :

بسیاری از افراد از جمله خانم های خانه دار معمولا جهت انجام کارهای خانه جهت توزین درست و اساسی انواع لوازم و وسایل با دقت بالا از ترازوی دیجیتالی آشپزخانه استفاده می کنند. ترازوی آشپزخانه معمولا ترازوهای با ابعاد کوچک بوده که توانایی انواع محصولات تا وزن 3 کیلو گرم را دارا می باشند. زمانیکه در منزل قصد پخت پز شیرینی و غیره را داشته باشید خرید ترازوی دیجیتال آشپزخانه بیش از پیش احساس خواهد شد.

بخش های مختلف ترازوی آشپزخانه شامل یک کاسه و بخش پایین و یا موتور می باشد که در بخشی از مدل ها عقربه ای بود و در بخشی از مدل های دیگر معمولا بصورت دیجیتالی دیده می شود. عمده استفاده این ترازو وزن کشی مواد غذایی می باشد. بعضی از ترازوهای آشپزخانه که به صورت دیجیتال هستند مجهز به حافظه داخلی، تایمر و زنگ هشدار نیز هستند. به صورت عقربه ای و دیجیتال برای اندازه گیری سه واحد انس، پوند و گرم می توان این محصول را مورد استفاده قرار داد.

مزیت ترازوی آشپز خانه

  • دقت در اندازه گیری
  • مجهز به سطح و ظروف نگهدارنده موادغذایی
  • تنالیه رنگی متناسب با ایده پردازی منزل شما

ترازو آزمایشگاهی

ترازوی دیجیتالی آزمایشگاهی معمولا یکی از دقیق ترین ترازوهای موجود در بازار می باشد که معمولا با دقت چند رقم اعشار جهت اندازه گیری مواد بسیار حساس مورد استفاده قرار می گیرد، این ترازو معمولا از لحاظ طبقه بندی جزء ترازوی هاس صنعتی می باشد. ترازوی آزمایشگاهی معمولا دارای دقت بسیار بالا و قدرت توزین مواد بسیار ریز گرمی را دارد، ترازو آزمایشگاهی به صورت رایج دارای محفظه ی توزین است که تاثیر و دخالت هوای محیط ترازو را کاهش می دهد .

کاربرد و خرید ترازو آزمایشگاهی

ترازو برای اندازه گیری جرم یک ماده استفاده می شود. در آزمایشگاه، ترازوی آزمایشگاهی برای بخشی از فعالیت های کنترل کیفی (ابزارهایی مانند پی پت ها)، تهیه مخلوطی از ترکیبات با نسبت های از قبل تعیین شده و همچنین تعیین چگالی و یا جرم کاربرد دارد.

ترازو آزمایشگاهی علاوه بر اندازه گیری جرم نمونه، برای انجام دادن کارهای مرتبط با کنترل کیفی، تعیین چگالی و تهیه مخلوطی از نمونه هایی با مقدار مشخص شده مورد استفاده قرار می گیرد.

تفاوت های زیادی در طراحی، اساس کار و اهداف اندازه گیری در ترازوها وجود دارد. در حال حاضر، ترازوها به دو گروه عمده تقسیم می شوند: ترازوهای مکانیکی و ترازوهای الکترونیکی.

ترازوی دیجیتال طلا فروشی (ترازوی زرگری)

ترازوی دیجیتالی طلا فروش معمولا در زمره ترازوهای جیبی نیز قرار می گیر این ترازو معمولا دارای دقت بسیار بالای در توزین انواع محصولات می باشند میزان دقت ترازوی طلا فوشی و زرگری بسیار بالا بود در بخش معمولا به یک هزارم گرم نیز می رسد.

مشتری عموماً دید مناسبی نسبت به جرم طلا ندارد و عموماً این امر در یک محفظه بسته شیشه ای انجام می شود. به همین خاطر از نمایشگر دومی در فروشگاه برای استفاده مشتری و امنیت بیشتر طلافروش ها استفاده می شود. دکمه صفر ترازو طلافروش ها با استفاده از یک کابل در حدفاصل مناسبی از ترازو قرار دارد.

  • مزیت ترازوی زرگری
  • ترازوهای با دقت اندازه گیری بسیار بالا

  • ترازو سنتی و دیجیتالی

  • دارای دو صفحه نمایش به دلیل امنیت بالای طلافروشی

مزیت خرید ترازوی دیجتالی و فروشگاهی

دقت بالاتر

یکی از مولفه های بهترین ترازوی دیجیتالی فروشگاهی دقت بالا می باشد، ترازوهای که دقت بالاتری داشته باشند معمولا میزان خطا کمتر داشته و اعتماد نسبت به آن نیز بیشتر می باشد.

کیفیت و دوام

ترازوهای دیجیتالی مخصوص باسکول صنعتی معمولا نسبت به ترازوهای عقربه ای دارای دوام بیشتری داشته و ترازوهای برتر بدلیل دوام بالاتر دارای استهلاک بسیار پایینی می باشند.

راحتی در کاربرد و استفاده

استفاده از ترازوهای دیجیتال بسیار آسان بوده و شما می توانید به راحتی هرچه تمام تر از این محصولات استفاده کنید. اغلب ترازوهای دیجیتال در هنگام استفاده روشن و پس از آن به صورت خودکار خاموش می شوند.

امکانات بیشتر

بعضی از تراوزها معمولا دارای امکانات بسیار بالای هستند، این امکانات اجازه می دهد تا انواع ترازوهای دیجیتالی براحتی عملیات وزن کشی و محاسبه اهنواع محصولاتر ا انجام دهند.

تحمل بالای وزن کالا

ترازوهای دیجیتال معمولاً بین 120 تا 300 کیلوگرم را تحمل می کنند. این دامنه وزن برای اندازه گیری وزن اکثر اجسامی که در اطراف ما وجود دارد کافی است. همچنین دقت این ترازوها کمتر از 100 گرم می باشد و از این رو این وزن شما را با دقت بیشتری اندازه گیری می کند.

انواع برند های ترازوی دیجیتال موجود در بازار ایران

در بازار ایران معمولا برندهای ترازوی دیجیتالی بسیار وجود دارد که کلیه برند ها برحسب نوع طراحی و کیفت تولید معمولا دارای قیمت های متنوعی می باشند، ترازوهای دیجتالی از لحاظ برند به دو بخش ترازو دیجیتال چینی که شامل برندهای مختلف می باشد که در بخش زیر خواهیم پرداخت بخش دوم ترازو

در بازار ایرانی انواع برندهای مختلفی از ترازوهای دیجیتالی تولید می گردد که شامل موارد زیر می باشد که ما به بخشی از این ترازوها خواهیم پرداخت.

  • ترازوی دیجیتال پیام توزین
  • ترازوی دیجیتال پند
  • ترازوی دیجیتال محک
  • تازوی دیجتیال رادین
  • ترازوی دیجیتال

ترازوی دیجیتال پند

ترازوی دیجیتال پند همانطوریکه مستحضر هستید بدلیل تنوع بالا و بکارگیری تجهیزات موجود بعنوان یکی از بهترین برندهای موجود رفتار کرده و در طول سالهای فعالیت بعنوان یکی از بهترین برندها مورد توجه اکثر کاسبان بوده هست. این محصول قابلیت اتصال به سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری را داشته و میزان خطا دراآن بشدت پایین می باشد. بهترین ترازوی دیجیتالی به محصولی اطلاق می گردد که علاوه بر داشتن قیمت عادلانه امکان افزایش بهره وری و کاهش هزینه های تولی را برای تولید کننده بهمراه داشته باشد. بنابراین جهت خرید بهترین ترازوی فروشگاهی دیجیتالی بوسیله تیم بی واسط بهترین مشاوره و خرید را داشته باشید.

ترازوی دیجیتال پیام توزین

همیشه بهترین محصول را نمیتوان پیشرفته ترین ترازو دانست گاهی توجه به قیمت و کیفیت یکی از مولفه های دیگر می باشد. که سبب کاهش هزینه های تولیدی می گردد. ترازوی پیام توزین از جمله محصولاتی می باشد که بدلیل کیفیت بالا و همچنین قیمت بسیار اقتصادی بعنوان بهترین ترازوی دیجیتال فروشگاهی و صنعتی شناخته می شود.

قیمت ترازوی دیجیتالی

قیمت ترازوی دیجیتال معمولا تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی می باشد که مهمترین آب عوامل و تجهیزات متصل به ترازوی دیجیتال می باشد.

امروزه باتوجه به توسعه فناوری های مختلف که در بدنه ترازو های دیجیتال رخ داده است، مهمترین فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت ترازوهای دیجیتالی می باشند. قیمت ترازوی دیجیتال بعنوان موثرترین فاکتور خرید ترازو با توجه به افزایش قیمت ها می باشد. بنابراین، قیمت از مهمترین شاخص هایی است که متقاضیان برای خرید ترازوی دیجیتال در نظر می گیرند. با این اوصاف، درباره قیمت ترازوی دیجیتالی معمولا باید یک فاکتور اصلی را مد نظر قرار داد که این عامل معمولا نوع ترازو دیجیتال بر اساس کشور سازنده می باشد. ترازوی دیجیتال ایرانی معمولا با توجه به کیفیت بالا و همچنین خدمات پس از فروش عالی که دارند دارای قیمت بالاتری بوده اما در بلند مدت بیشتر مورد توجه هستند اما ترازوی دیجیتال چینی درای قیمت ارزان بوده و دارای فروش بسیار بالای در بازر می باشند.

همچنان که بیام کردیم عوامل زیادی می تواند در قیمت ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی و ترازوی دیجیتال فروشگاهی تاثیر گذار باشد. ما سعی کرده ایم طی این مقاله شما را با مهمترین موارد آشنا کنیم. حال شما باید متناسب با زمینه شغلی و همچنین نوع نیاز خود یکی از این ترازو های مناسب برای محیط های تجاری و فروشگاهی را خریداری کنید. به یاد داشته باشید که ترازو قلب تپنده فروشگاه است ، بنابراین در انتخاب ترازوی فروشگاهی ارزان قیمت بسیار مراقب باشید و سعی کنید کیفیت آن را با خرید محصول خود از فروشگاه های معتبر تضمین کنید.

خرید ترازو دیجیتال

خرید ترازوی دیجیتال در فروشگاه اینترنتی بی واسط در انواع برندها به قیمت ارزان عرضه می شود. بنابراین درصورت تمایل به خرید ترازو فروشگاهی و انواع باسکول می توانید در فروشگاه اینترنتی بی واسط تامین نمائید. خرید رازو معمولا تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی می باشد توجه به این فاکتورها می تواند تاثیر بسزائی در موفقیت شما جهت تهیه یک ترازو دیجیتالی و غیره داشته باشید. مجموعه بی واسط بعنوان مرکز فروش ترازو دیجیتالی کلیه محصولات ایرانی را با گارانتی بلند مدت تامین نمائید. در زمان خرید ترازو ابتدا باید قابلیت های دستگاه را بررسی نمایید و بسته به قابلیت و نوع نیاز خود اقدام به خرید ترازو نمایید. در ادامه توضیحاتی در مورد انواع ترازو داده می شود که لازم است قبل از خرید ترازو آنها را بررسی نمایید.

خرید اینترنتی ترازو دیجیتال

خرید اینترنتی ترازوی دیجیتال امروزه یکی از بهترین و سریعترین روش های می باشد که بدون مراجعه به فروشگاه تنها با سه کلیک ارزانترین و باکیفیت ترین ترازو و باسکول مورد نیاز خود را خریداری نموده و درب منزل خود تحویل بگیرید. اگرچه خرید حضوری و گشت و گذار بین فروشگاه های مختلف در گذشته مرسوم و یکی از کارهای مورد علاقه افراد به خصوص خانم ها بوده است، ولی با افزایش مشغله های زندگی فردی و اجتماعی و همینطور فاکتورهایی مثل ترافیک خرید اینترنتی جایگزین مناسبی برای این روش خرید شده است. در این میان سایت معتبر بی واسط اقدام به فروش اینترنتی مجموعه ای از کالاهای متنوع و با کیفیت از جمله ترازو کرده است. شما با خرید ترازو از فروشگاه اینترنتی بی واسط کالا علاوه بر اطمینان از مرغوبیت ترازوی مورد نظر خود، می توانید از تخفیف های سایت برخوردار شوید و لذت یک خرید آسان و در عین حال ارزان قیمت را تجربه کنید.

نمایندگی و مرکز فروش ترازوی دیجیتال و باسکول در تهران

مرکز فروش ترازوی دیجیتال در تهران بزرگترین بورس فورش ترازوی دیجیتالی می باشد که انواع برندهای ترازوی دیجیتال را به قیمت ارزان و کارخانه عرضه می کند. در مرکز فروش ترازوی دیجیتال تهران بهترین ترازوی فروشگاهی، و باسکول برندهای مانند، پیام توزین، پند، محک و صدرا عرضه می گردد. کلیه این ترازوا معمولا دارای تجهیزات پیشرفته بود و قیمت آن با تخفیف ویژه عرضه می گردد.

.

ورود یا عضویت در سایت
افزودن محصول به سبد خرید
پرداخت بخشی از هزینه جهت کارشانسی اولیه
بررسی صحت و اصالت محصولات توسط کارشناس
پرداخت مابقی هزینه و هزینه ارسال
ارسال سفارش