بستن
سبد خرید

محصولات ، در گروه کشاورزی و باغداری

فیلترهای جستجو
انتخاب گروه
دسته بندی
انتخاب فروشگاه
نمایش محصولات موجود
اعمال فیلتر
فروشگاه اینترنتی واسط / کشاورزی و باغداری / پمپ استریم
مرتب سازی بر اساس: ارزان ترین گران ترین محبوبترین پرفروش ترین
پمپ تک شناور ۳ اینچ ۱۳۵ متری SPC مدل: SP۶SB۱۷/۱۲A پمپ تک شناور ۳ اینچ ۱۳۵ متری SPC مدل: SP۶SB۱۷/۱۲A
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۱,۲۷۳,۰۰۰ تومان
خرید
الکتروپمپ شناور تک ۱۱۰ متر ی ۳ اینچ  SPC مدل SP۶SB۴۲/۸ الکتروپمپ شناور تک ۱۱۰ متر ی ۳ اینچ SPC مدل SP۶SB۴۲/۸
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۱,۵۳۰,۰۰۰ تومان
خرید
پمپ تک شناور ۳ اینچ ۱۶۷ متری SPC مدل: SP۶SB۱۷-۱۵A پمپ تک شناور ۳ اینچ ۱۶۷ متری SPC مدل: SP۶SB۱۷-۱۵A
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان
خرید
پمپ شناور تک ۱۶۳ متر ی ۳ اینچ  SPC مدل SP۶SB۴۲/۸ پمپ شناور تک ۱۶۳ متر ی ۳ اینچ SPC مدل SP۶SB۴۲/۸
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۲,۰۵۰,۰۰۰ تومان
خرید
پمپ شناور ۱ اینچ ۴۶ متری SHIMGE مدل: پمپ شناور ۱ اینچ ۴۶ متری SHIMGE مدل:
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
پمپ شناور ۲ اینچ ۴۳ متری ونزو مدل: ۰.۵۵-۰۱۰۰QJ۲-۶۰۷ پمپ شناور ۲ اینچ ۴۳ متری ونزو مدل: ۰.۵۵-۰۱۰۰QJ۲-۶۰۷
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۳,۶۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
پمپ شناور ۴۵ متری ۱/۴ ۱ مدل: ۱۰۰QJ۲-۴۰۶ پمپ شناور ۴۵ متری ۱/۴ ۱ مدل: ۱۰۰QJ۲-۴۰۶
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۳,۶۵۰,۰۰۰ تومان
خرید
پمپ شناور یک اینچ چینی شیمجه مدل: ۳SEM۲.۵/۲۰ پمپ شناور یک اینچ چینی شیمجه مدل: ۳SEM۲.۵/۲۰
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
پمپ شناور ۲ اینچ ۵۵ متری ونزو مدل: ۰.۷۵-۰۱۰۰QJ۲-۶۰۹ پمپ شناور ۲ اینچ ۵۵ متری ونزو مدل: ۰.۷۵-۰۱۰۰QJ۲-۶۰۹
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
پمپ شناور ۱ اسب استریم مدل: ۴SDM۱۰/۶ پمپ شناور ۱ اسب استریم مدل: ۴SDM۱۰/۶
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
پمپ شناور ۷۵ متری ۱/۴ ۱ ونزو مدل: ۱۰۰QJ۲-۴۱۰ پمپ شناور ۷۵ متری ۱/۴ ۱ ونزو مدل: ۱۰۰QJ۲-۴۱۰
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
پمپ شناور ۲ اینچ ۷۵ متری ونزو مدل: ۱.۱-۰۱۰۰QJ۲-۶۱۲ پمپ شناور ۲ اینچ ۷۵ متری ونزو مدل: ۱.۱-۰۱۰۰QJ۲-۶۱۲
فروشگاه: دیزل سازان
قیمت: ۴,۴۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
1 2 3 4 5
لیست قیمت انواع پمپ شناور ایرانی و چینی| خرید و مشخصات فنی(۲۹ اردیبهشت)
لیست قیمت انواع پمپ شناور ایرانی و چینی| خرید و مشخصات فنی(۲۹ اردیبهشت)
خرید پمپ شناور در بازار در انواع مدل ها و برندهای مختلف می باشد. قیمت پمپ شناور در نمایندگی فروش بی واسط بسته به خروجی 2 اینچ، اینچ، 4 اینچ و غیره متفاوت می باشد.
پمپ شناور چینی و ایرانی در مجموعه بی واسط دارای تنوع بالایی می باشد که با توجه به این تنوع در انواع مدل های مختلف شامل: بدنه استیل و چدنی به قیمت کارخانه و ارزانتر از بازار عرضه می گردند.
پمپ شناور استیل در بازار عمدتا از جمله پمپ شناور چینی، آلمانی و ایتالیایی می باشند که بر حسب قیمت دارای کیفیت متفاوت نیز می باشند. پمپ شناور موجود در بازار دارای تنوع بسیار بالای می باشند که شامل پمپ شناور لوما، هاچاسو، ایکار، شیمجه و استریم می باشد. پمپ شناور چینی استریم یکی از بهترین پمپ شناور موجود در بازار می باشد که به دلیل بهره گیری از بهترین تجهیزات دارای کاربری بسیار متنوعی می باشد.
در بازار ایران انواع پمپ شناور چینی و ایرانی موجود می باشند، پمپ شناور چینی از جمله پمپ شناور ارزان بوده و شامل شناور استیل سبک می باشند. پمپ شناور ایرانی هم از جمله پمپ های سنگین بوده که شامل برند های از جمله سولار پمپ، پمپ ایران و ایران پمپ می باشد.
پمپ شناور ایرانی از جمله بهترین شناور های موجود در بازار توسط بهترین برند ها تولید می گردد. از جمله محصولات استریم می توان به پمپ شناور، پمپ کف کش، پمپ سانتریفیوژ و پمپ لجن کش اشاره کرد. از آنجایی که محصولات استریم از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردارند، جز محصولات پرطرفدار در بازار هستند.

معرفی پمپ شناور

پمپ شناور امروزه بدلیل قابلیت انتقال آب از ارتفاع بالا و همچنین بدنه باریک در بخشی از نمونه ها یکی ز پر کاربرد ترین محصولات جهت انتقال آب از طریق چاه های عمیق می باشد.پمپ شناور معمولا در دو مدل استیل و چدنی عرضه می گردد اما از لحاظ مکانیزم ثابت می باشد، پمپ شناور مجهز به یک موتور و شناور می باشد که بخش پمپ بسته به میزان دبی، خروجی و ارتفاع دارای میزان پروانه های متفاوتی می باشد. اگر بخواهیم یک تعریف کلی در خصوص پمپ شناور داشته باشیم این محصول با توجه به مدل یکی از کاربردی ترین لوازم جهت استخراج آب در چاههای عمیق می باشد.

پمپ شناور با توجه به نوع برند و جنس بدنه (استیل یا چدن) دارای قطر متفاوتی هستند پمپ شناور استیل از لحاظ قطر بدنهبا توجه به خروجی دارای دارای بدنه ای با قطر متفاوت می باشد که در مدل 2 اینچ قطر بدنه 4 اینچ و در مورد سه اینچ دارای قطر 6 اینچی می باشد.

پمپ شناور بدلیل قابلیت بالا در انتقال آب و همچنین وزن سبک در آبیاری مزارع کشاورزی و تامین آب صنایع بصورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. در میان انواع پمپ آب شناور موجود در بازار پمپ شناور استیل بدلیل وزن سبک و قطر کم از جمله محبوب ترین شناورهای موجود در بازار می باشند.

مورد دیگر پمپ شناور ایرانی می باشند این محصولات معمولا دارای بدنه چدنی بوده ومیزان آبدهی آنها با توجه به نوع خروجی نیز متغیر می باشند و دارای قدرت بالاتری نیز هستند و عمده کاربرد این محصولات در ابعاد صنعتی و کشاورزی بزرگ می باشد.

پمپ شناور استیل دارای کاربری های گسترده ای می باشد، عمده ترین کاربرد پمپ شناور استیل و چدنی تامین آب در مناطق روستایی، باغات، ویلاهای شخصی، تامین آب کارخانه های بزرگ و صنعتی و آبیاری زمین های کشاورزی از جمله مهمترین کاربرد پمپ شناور می باشد.

پمپ آب شناور در بازار دارای تنوع بالایی می باشد که یکی از عوامل طبقه بندی شامل: جنس بدنه، خروجی ، قطر و توان پمپ شناور می باشد. پمپ شناور همانطوریکه از اسم آن بر می ۀید کاملا بصورت غوطه وری هستند که از دو بخش شامل الکترو موتور و پمپ تشکیل شده اند.

در این محصول پمپ در بخش بالایی بوده که مجهز به چندین پروانه بوده و موتور در بخش پایین قرار دارد که با توان بالا پروانه ها را به حرکت در آورده و سبب انتقال آن به سمت بالا می شود.

غوطه ور شدن پمپ شناور یک مزیت بسیار بزرگ می باشد که بدلیل تماس آن با آب دمای موتور بندرت بالا می رود همین امر سبب کاهش دمای پمپ شده و میزان استهلاک شناور را کاهش می دهد. اگر بدنبال پمپ آب کشاورزی مناسب هستید قطعا پمپ آب شناور بهترین گزینه جهت تامین آب با حجم بالاتر می باشد.

بخش های اصلی پمپ شناور

پمپ شناور از بخش های مختلفی تشکیل شده است که مرور کلیه بخش ها اطلاعاتی درست و جامع در خصوص کاربری انواع شناور به ما می دهد. پمپ شناور با توجه به نوع جنس بدنه که استیل یا چدنی است از دو بخش الکترو موتور و بخش پمپ تشکیل شده است که در بخش زیر به مرور این قسمت ها می پردازیم.

تا اینجا ثبت گردید

پمپ تک شناور

پمپ تک شناور بعنوان موتور و قلب اصلی می باشد، موتور پمپ شناور بزرگترین بخش شناور جهت راه اندازی پمپ تک بمنظور استخراج آب از اعماق مختلف می باشند. پمپ شناور استیل در بازار معمولا در دو مدل وجود دارند پمپ تک شناور سرهم که الکترو موتور و پمپ در یک قالب هستند قالب جداسازی نیستند و شناور مجزا که الکترو پمپ و پمپ تک شناور معمولا مجز بوده و بهم وصل می گردند.

موتور تک شناور

موتور تک شناور معمولا بر حسب توانایی جهت استخرج آب دارای خروجی متفاوتی هستند که این خروجی 1/4 1 اینچ تا 8 اینچ می رسد. قیمت موتور تک شناور بر حسب برند های مختلف متفاوت می باشند اگر نگاهی به برند های مختلف موتور تک شناور بیندازیم در بازار برند های مختلفی از موتور تک شناور یافت می گردد. که شامل: موتور تک شناور استریم، موتور تک شناور SPC، الکتروپمپ شناور KSB المان، الکتروپمپ شناور استریم، شیمجه، لوما و غیره می باشد.

بی واسط با عرضه الکتروپمپ شناور استیل انواع این موتورها را در اختیار شما قرار می دهد. الکترو موتور ها معمولا با توجه به سفارش مشتری بصورت دو زمانه و تک زمانه می باشد که تک زمانه برای الکتروموتورهای دارای قدرت پایین و دو زمانه برای موتور های دارای توان بالا می باشد که مانع از ایجاد فشار در پمپ شناور می گردد.

قیمت پمپ شناور تک

پمپ تک شناور یک دستگاه پمپاژ آب می باشد که نیروی خود را بوسیله الکترو موتور تامین می کند. پمپ تک شناوری در انواع مدل ها شامل پمپ تک شناور سبک و سنگین عرضه می گردد. اهمیت فروش پمپ تک شناور

انواع پمپ شناور از لحاظ فاز

پمپ شناور تک فاز

پمپ شناور تک فاز دارای ولتاژ 220 ولت می باشد، این شناور ها عمدتا از جمله شناورهای سبک می باشند که میزان قدرت این مدل به 0.5-3 اسب می رسد. پمپ شناور تک فاز بیشتر دارای کاربری های سبک بوده و دارای خروجی 1-2 اینچ می باشند، بیشتر شناورهای تک فاز دارای آبدهی بسیار پایینی هستند و کمتر در مزارع بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.

پمپ شناور سه فاز

انواع پمپ شناور استیل بر حسب خروجی

پمپ شناور یک اینچ

پمپ شناور یک اینچ، همانطور که از نام آن پیداست دارای خروجی یک اینچی است. این مدل پمپ توان و قدرت متفاوتی دارد. میزان توان و قدرت پمپ بر اساس ارتفاع چاه مشخص می شود. بدنه این محصول از جنس استیل است و بیشتر در چاه های باریک مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی دیگری که حتما باید به آن اشاره کنیم، قابلیت استفاده از آن در محیط های مختلف است.

از این نوع پمپ در انواع استخرها، چاه ها و همچنین جوی آب استفاده می شود. خازن این محصول، توکار است و قابلیت غوطه ور شدن را به صورت کامل دارا می باشد. نکته مهمی که در مورد استفاده از این نوع پمپ وجود دارد، عدم کارکرد آن در صورت غوطه ور نشدن است. نصب این نوع شناور به دلیل وزن پایین آن بسیار آسان به نظر می رسد. همچنین این نوع پمپ دارای موتوری با قدرت مناسب است که مایعات را به صورت موثر و سریع انتقال می دهد.

پمپ شناور دو اینچ

پمپ شناور دو اینچی، جهت آبگیری از چاه هایی مورد استفاده قرار می گیرد که دارای دهانه 4 اینچی هستند. یکی از مهمترین ویژگی هایی که این سری از پمپ ها دارا می باشند، وجود شیر کنترل در بخش خروجی آنها است. این ویژگی موجب افزایش دوام و همچنین کیفیت این محصول شده است. از این نوع پمپ، بیشتر در امور مربوط به کشاورزی و همچنین عمران استفاده می شود. این محصول دارای کیفیت، دوام و همچنین کارایی بسیار بالایی است. این محصول در برابر پوسیدگی و خوردگی، مقاومت بسیاری از خود نشان می دهد.

پمپ شناور دو اینچ دارای دهانه خروجی 60 میلیمتر و دارای میزان دبی متفاوت می باشد که بر حسب نوع برند متفاوت است. پمپ شناور دو اینچ استریم و شناور دو اینچ لئو از لحاظ میزان دبی دارای بالاترین خروجی بوده و شناور دو اینچ شیمجه در رتبه دوم قرار می گرد.

پمپ شناور سه اینچ

پمپ های شناور سه اینچی، دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و در امور مربوط به کشاورزی و همچنین باغبانی مورد استفاده قرار می گیرند. جهت خرید این نوع پمپ زیر آبی، می توانید به فروشگاه بی واسط مراجعه کنید. باید گفت که میزان دبی این نوع پمپ به نوع برند و همچنین داخلی و خارجی بودن آن بستگی دارد. قطر بدنه پمپ زیر آبی استیل، حدود 6 اینچ می باشد که همین موضوع موجب شده که در لوله های 8 اینچی به راحتی مورد استفاده قرار گیرد. اما مدل چدنی این پمپ شناور ، دارای قطری به اندازه 8 الی 10 اینچ می باشد که برای استفاده در چاه های لوله ای 10 اینچی بسیار مناسب است.

پمپ شناور سه اینچ معمولا در فروشگاه بی واسط در برندهای مختلف عرضه می گردد. این پمپ شناور دارای کیفیت بالا بوده و همچنین با توجه به نوع برند داخلی یا خارجی بودن دارای میزان دبی متفاوتی هستند. این پمپ در مدل استیل دارای قطر بدنه 6 اینچ می باشد در لوله های هشت اینچ براحتی قابلیت استفاده می باشد اما مدل چدنی این پمپ شناور درارای قطری به اندازه 8 الی ده اینچ می باشد که برای چاه های لوله ای 10 اینچ مناسب می باشد.

پمپ شناور چهار اینچ

بدنه پمپ شناور چهار اینچ در دو مدل استیل و چدنی تولید می شود. این مدل پمپ، قادر به انتقال مایعات تا 80 متر مکعب است. پمپ خروجی 4 اینچی، به دلیل دبی بالا و همچنین قطر خروجی که دارد، در زمره پمپ های صنعتی قرار می گیرد. این پمپ قابلیت انتقال مواد مایع به صورت افقی و عمودی را دارا می باشد. این محصول قدرت موتور بالایی دارد و همین موضوع موجب انتقال مواد مایع در مدت زمان طولانی می شود. همچنین این نوع پمپ، قادر به کنترل سطح مایعات است. مقاومت در برابر خوردگی و سایر شرایط محیطی، یکی دیگر از ویژگی های پمپ زیر آبی 4 اینچی محسوب می شود. همچنین این پمپ قابلیت کارکرد در شرایط سخت و محیط های مختلف را دارا می باشد. با توجه به ویژگی های ذکر شده، از این نوع پمپ می توان به خوبی برای انتقال آب و فاضلاب در برنامه های صنعتی، کشاورزی و شهری استفاده کرد.

پمپ شناور 4 اینچ برحسب قطر خروجی و دبی بالایی آب در زمره پمپ های صنعتی طبقه بندی می گردد. پمپ شناور 4 اینچ معمولا در دو مدل بدنه استیل و چدنی یافت می گردد. این شناور ها قادر به انتقال 80 متر مکعب در ساعت بوده و حجم بالایی از آب را برای مصارف کشاورزی انتقال می دهند.

پمپ شناور 5 اینچ

پمپ شناور 5 اینچ دارای خروجی 5 اینچ بوده که قالبا این شناور بصورت سه فاز بوده و در دو مدل بدنه چدن و بدنه استیل عرضه می گردد. پمپ شناور 5 اینچ عمدتا دارای کاربری صنعتی داشته جهت آبیاری مزارع بزرگ و همچنین کارگا های صنعتی کاربرد دارد.

پمپ شناور پنج اینچ، همانطور که از نام آن پیداست دارای خروجی 5 اینچی است و از نوع سه فاز می باشد. این محصول در دو مدل استیل و چدن تولید و به بازار عرضه می شود. از این نوع پمپ زیر آبی، بیشتر جهت آبدهی مزارع با مساحت زیاد و امور صنعتی، مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ زیر آبی 5 اینچی دارای عملکرد بسیار قوی و کارآمدی برای انتقال مایعات است.

قابل ذکر است که پروانه های تعبیه شده در پمپ زیر آبی پنج اینچی، باید از جنس برنز باشد. این موضوع موجب دوام بالای محصول خواهد شد. توصیه می کنیم هنگام خرید این پمپ، به اصالت کالا توجهی ویژه نمایید. همچنین خرید از فروشگاه اینترنتی معتبر که دارای درگاه امن بانکی است، از اهمیت بالایی برخوردار است. مقایسه قیمت محصولات کشاورزی و صنعتی در سایت های مختلف، بسیار مهم می باشد. به این نکته دقت کنید که توجه به نظرات مشتریان قبلی فروشگاه، موجب خریدی هوشمندانه خواهد شد.

پمپ شناور ایرانی

پمپ شناور ایرانی، به عنوان یکی از باکیفیت ترین پمپ های موجود در بازار شناخته می شود. پمپ ایرانی معمولا از جنس چدن می باشد و به طور کلی دارای دو بخش است. بخش های داخلی این پمپ، شامل الکتروموتور و پمپ شناور می شود. همچنین باید گفت که پمپ ایرانی یک پمپ سنگین و برقی می باشد. میزان قدرت این نوع پمپ ها، بر اساس حداکثر ارتفاع و همچنین تعداد طبقات آنها مشخص می شود. قدرت پمپ ایرانی بین 7 تا 16 کیلو وات است و همچنین تعداد طبقات آن را بین 2 الی 24 طبقه، تعیین می کنند.

پمپ شناور ایرانی بعنوان یک پمپ سنگین و برقی شناخته می شود. این پمپ آب همانند دیگر پمپ های شناور ایرانی معمولا برحسب حداکثر ارتفاع و تعداد طبقات دارای قدرت متفاوت قدرت دارای طبقات متنوعی بین 7 تا 60 کیلو وات می باشد که تعداد طبقات این پمپ بین 2 -24 طبقه می باشد.

پمپ شناور استیل چینی

کشور چین نیز به عنوان یکی از کشورهای تولید کننده پمپ های شناور سبک شناخته می شود. پمپ های چینی دارای قطرهای محدودی هستند و در دو مدل 6 اینچی و 4 اینچی قابل تولید هستند. برندهای مختلفی از پمپ چینی در بازار ایران موجود است. همچنین باید گفت جنس این پمپ ها از استیل و چدن است. برندهای پمپ های موجود در بازار ایران، شامل موارد زیر می شود.

  • پمپ شناور استیل استریم
  • پمپ شناور استیل شیمجه
  • پمپ زیر آبی استیل SPC
  • پمپ شناور لوکو
  • پمپ شناور لوما
  • پمپ شناور ورما

در مجموعه ما، پمپ شناور استیل چینی بدون واسطه و به صورت مستقیم عرضه می شود. پمپ شناور چینی دو اینچی دارای قطر بدنه چهار اینچی است و مدل چهار اینچی آن دارای قطر بدنه شش اینچی می باشد. در ادامه در مورد پمپ چینی استریم، اطلاعاتی ارائه می دهیم.

پمپ چینی استریم، توسط شرکت بزرگ و معتبر استریم تولید می شود. این شرکت به عنوان یکی از شناخته شده ترین شرکت تولید کننده پمپ در کشور محسوب می شود. این شرکت تولید کننده انواع پمپ شناور، پمپ کف کش، پمپ لجن کش، پمپ سانتریفیوژ و بسیاری دیگر است. شرکت استریم دارای فروش زیادی در بازار ایران است.

پمپ شناور چینی با توجه به نوع کیفیت دارای تنوع بسیار متغییر هستند. پمپ شناور جینی بدنه استیل عمدتا دارای بدنه ای باریک از جنس استیل می باشد. این پمپ شناور معمولا در مدل دو اینچ دارای قطر بدنه 4 اینچ بوده و در نمونه سه اینچ بصورت 6 اینچ می باشد. پمپ شناور استیل چینی با کیفیت بسیار عالی توسط مجموعه بی واسط عرضه می گردد.

پمپ چینی استریم در شرکت بزرگ استریم تولید می شود. این شرکت جز شرکت های برتر تولید کننده پمپ در کشور چین است. از جمله محصولات استریم می توان به پمپ شناور، پمپ کف کش، پمپ سانتریفیوژ و پمپ لجن کش اشاره کرد. از آنجایی که محصولات استریم از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردارند، جز محصولات پرطرفدار در بازار هستند.

خصوصیات پمپ شناور بدنه استیل

پمپ شناور بدنه استیل یکی از بهترین مدل موجود در بازار می باشد که از دو بخش الکترو موتور و پمپ تشکیل شده است. دارای بدنه استیل ضد زنگ می باشد که دارای جعبه اتصال بهمراه سوئیچ بوده که کارایی بالای را برای این پمپ شناور ایجاد می کند. تمام قطعات پمپ شناور در برابر فرسایش آب بدلیل کیفیت بدنه از مواد خاصی ساخته شده اند.

پمپ آب شناور معمولا بر حسب قدرتی که دارد دارای توانای انتقال آب از ارتفاع 20-650 متر می رسد. پمپ شناور معمولا دارای دبی مختلفی می باشند که بین 2 الی 400 متر مکعب در ساعت می باشد. پمپ آب شناور معمولا دارای ولتاژ 220 و 380 ولت در دو مدل تکفاز و سه فاز عرضه می گردد. اگر این پمپ را از لحاظ نو و کیفیت موتور مورد ارزیابی قرار دهیم

موتور پمپ شناور دارای بخشی بنام محافظ حرارتی می باشد که بصورت خودکار بار اضافی را کنترل می کند. روتور های پمپ شناور استریم معمولا از مواد سیلیکونی ساخته شده است که نشان از کیفیت بالای این دستگاه می باشد.

خرید پمپ شناور

خرید پمپ شناور در مجموعه بی واسط بعنوان نمایندگی فروش پمپ شناور در انواع مدل های تک فاز، سه فاز د ر انواع خروجی شامل: یک اینچ، 1/4 1 اینچ، دو اینچ، سه اینچ، چهار اینچ، 6 اینچ و غیره عرضه می گردد. خرید پمپ شناور در مجموعه بی واسط معمولا به قیمت کارخانه بوده و بصورت عمده عرضه می گردد.

قیمت پمپ شناور استیل

قیمت پمپ شناور باتوجه به دبی، نوع خروجی، کیفیت و عملکرد متفاوت می باشد. یکی از فا کتورهای مهمی که روی نرخ پمپ شناور تاثیر می گذارد نوع برند می باشد پمپ شناور چینی با توجه به هزینه تمام شده دارای نرخ پایین می باشند.

پمپ شناور استیل معمولا دارای وزن سبک بوده و هزینه تمام شده این پمپ همچنین بسیار پایین تر از نمونه های دیگر می باشد. قیمت پمپ شناور ایرانی معمولا بدلیل بکارگیری تجهیزات با کیفیت و همچنین میزان دبی بالا دارای قیمت بالاتری نسبت به نمونه چینی می باشد. پمپ شناور معمولا با توجه به قدرت بالای که تولید می کنند امکان ارسال آب به فواصل بیشتر داری مطلوبیت بالای هستند.

قیمت پمپ شناور عرضه شده در فروشگاه اینترنتی بی واسط معمولا بدلیل کیفیت بالای که دارد معمولا نسبت به نمایندگی های دیگر ارزانتر بفروش می رسد. فروش پمپ شناور در ان اع برندها و جنس بدنه در مجموعه بی واسط به نرخ ارزانت کارخانه و ارزانتر از بازار عرضه می گردد. در فروشگاه اینترنتی بی واسط معمولا تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی از جمله عرضه مستقیم از کارخونه و حذف واسطه تا 7 درصد ارزانتر از نمایندگی به فروش می رسد.

قیمت پمپ شناور چدنی ایرانی

قیمت پمپ شناور چدنی ایرانی نسبت به پمپ های وارداتی بسیار مناسب تر می باشد. سوالی که اینجا مطرح می شود این است که آیا دلیل این اختلاف قیمت، کیفیت پایین پمپ های ایرانی است؟ در پاسخ باید بگوییم خیر، علت ارزان بودن پمپ شناور چدنی ایرانی نسبت نمونه های وارداتی، وابستگی کمتر به نرخ ارز و نبود هزینه های گمرکی می باشد. قیمت مناسب و کیفیت بالا باعث شده تا استقبال از پمپ های شناور ایرانی در سال های اخیر گسترش چشمگیری داشته باشد.

قیمت پمپ های شناور در نمایندگی فروش

اگر قصد خرید پمپ شناور دارید بهتر است به نمایندگی فروش این محصول مراجعه کنید. نمایندگی فروش چنین امکانی را دارد که این نوع پمپ ها را با مناسب ترین قیمت ممکن به دست مشتریان برساند. خرید پمپ شناور از نمایندگی باعث می شود واسطه ها حذف شوند. حذف واسطه ها در کاهش قیمت تمام شده پمپ شناور تاثیر زیادی دارد. امکان خرید کلی و جزئی انواع پمپ شناور از نمایندگی های معتبر وجود دارد. ما در نمایندگی فروش پمپ شناور شرایط را برای خرید غیر حضوری یا آنلاین انواع پمپ شناور فراهم کرده ایم

نمایندگی فروش پمپ شناور بدلیل عرضه مستقیم پمپ شناور معموبه نرخ همکاری و با تخفیف همرا می باشد. مجموعه بی واسط بعنوان اولین نمایندگی فروش عمده پمپ شناور قیمت پمپ شناور را به نحوه ای تنظیم کرده است تا مصرف کنندگان براحتی بتوانند پمپ شناور مورد نیاز خود را تامین کنند.

قیمت پمپ شناور ارزان

برای خرید و دریافت هرگونه مشاوره در خصوص انواع مختلف پمپ شناور با شرکت تماس بگیرید. کارشناسان شرکت که آموزش دیده هم هستند، در هنگام تماس شما با شرکت، آماده پاسخگویی و مشاوره در خصوص چگونگی سؤالات شما عزیزان درباره خرید یا تعمیر انواع پمپ شناور استریم هستند. مهم ترین نکته ای که باید دقت داشته باشید این است که خودتان نباید اقدام به نصب یا تعمیر پمپ شناور کنید. تمامی پمپ های آب استریم دارای ساختار اختصاصی بوده و عملیات غیر کارشناسانه می تواند باعث آسیب بیشتری به دستگاه شود. شما می توانید پس از سفارش محصول خود به نمایندگی تهران، آن را در اقصی نقاط ایران تحویل بگیرید.

لیست قیمت روز پمپ شناور (استیل)

نوع پمپ مدل توان موتور کوبل شونده (KW( توان موتور کوبل شونده حداکثر ارتفاع حداکثر دبی متر مکعب حداکثر دبی LIT/MIN سایز خروجی قیمت پمپ شناور استریم
پمپ شناور دو اینچ 4SDM10/10 1.5 1.5 67 13.8 230 2
پمپ شناور دو اینچ 4SDM10/14 2.2 2.2 94 13.8 230 2
پمپ شناور دو اینچ 4SDM10/21 4 4 141 13.8 230 2
پمپ شناور 1 اینچ 4SDM4/10 1.5 1.5 116 6 100 1/4 1
پمپ شناور 1 1/4 اینچ 4SDM4/14 1.1 1.1 102 6 100 1/4 1
پمپ شناور 1 1/4 اینچ 4SDM4/16 1.3 1.3 116 6 100 1/4 1

لیست قیمت پمپ شناور دو اینچ

لیست قیمت پمپ چینی استریم

نوع کالا

آبدهی (m3/h)

ورودی اینچ

خروجی اینچ

قیمت (ریال)

پمپ شناور سه اینچ سه فاز 85 متری

24

3

3

0

پمپ شناور سه اینچ 100 متری

40

3

3

-

پمپ شناور سه اینچ 140 متری

18

3

3

-

پمپ شناور سه اینچ 150 متری

18

3

3

-

پمپ شناور سه اینچ 190 متری

18

3

3

-

پمپ شناور سه اینج سه فاز

24

3

3

-

لیست قیمت پمپ چینی استریم- الکتروپمپ های سانتریفیوژ پروانه برنجی

نوع کالا

آبدهی (m3/h)

ورودی اینچ

خروجی اینچ

قیمت (ریال)

پمپ شناور 2 اینچ تکفاز SCS15

42

2

2

12000000

پمپ شناور 2 اینچ تکفاز SCS20

48

2

2

13750000

پمپ شناور 3 اینچ تکفاز SCS30

48

3

3

16000000

پمپ شناور 1/5 اسب تکفاز S2DK-20B

21

2

2

12000000

پمپ شناور 1/5 اسب سه فاز S2DK-20B

21

2

2

13200000

پمپ شناور 2 اسب تکفاز S2DK-20A

23

2

2

13500000

جهت خرید انواع پمپ شناور چینی استریم می توانید سفارش خود را در این سایت ثبت کنید و قبل از خرید از مشاوره رایگان همکاران ما بهره ببرید.

۱۴۰۳/۰۲/۲۹
ورود یا عضویت در سایت
افزودن محصول به سبد خرید
پرداخت بخشی از هزینه جهت کارشانسی اولیه
بررسی صحت و اصالت محصولات توسط کارشناس
پرداخت مابقی هزینه و هزینه ارسال
ارسال سفارش