بستن
سبد خرید

محصولات ، در گروه لوازم خانه و آشپزخانه

فیلترهای جستجو
انتخاب گروه
دسته بندی
انتخاب فروشگاه
نمایش محصولات موجود
اعمال فیلتر
فروشگاه اینترنتی واسط / لوازم خانه و آشپزخانه / پمپ آب دو پروانه ساختمانی
مرتب سازی بر اساس: ارزان ترین گران ترین محبوبترین پرفروش ترین
پمپ آب ۱.۵ اسب دو پروانه اسکواردی پمپ آب ۱.۵ اسب دو پروانه اسکواردی
فروشگاه: اطلس پمپ
قیمت: ۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
پمپ آب دو اسب دو پروانه اسکواردی پمپ آب دو اسب دو پروانه اسکواردی
فروشگاه: اطلس پمپ
قیمت: ۳,۶۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
پمپ آب دو پروانه ۱.۵ اسب ونزو VENZOBX۱۵۰ پمپ آب دو پروانه ۱.۵ اسب ونزو VENZOBX۱۵۰
فروشگاه: اطلس پمپ
قیمت: ۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان
خرید
پمپ آب ۱.۵ اسب دو پروانه پنتاکس (PENTAX)  CB۱۶۰ پمپ آب ۱.۵ اسب دو پروانه پنتاکس (PENTAX) CB۱۶۰
فروشگاه: اطلس پمپ
قیمت: تماس بگیرید
خرید
پمپ آب چهار اسب دو پروانه پنتاکس مدل: CBT۴۰۰/۰۱ پمپ آب چهار اسب دو پروانه پنتاکس مدل: CBT۴۰۰/۰۱
فروشگاه: اطلس پمپ
قیمت: تماس بگیرید
خرید
پمپ آب دو پروانه دو اسب دیزل سازان مدل:DB۲۱۰ پمپ آب دو پروانه دو اسب دیزل سازان مدل:DB۲۱۰
فروشگاه: اطلس پمپ
قیمت: تماس بگیرید
خرید
پمپ آب دوپروانه چهار اسب پنتاکس مدل: CBT۴۰۰/۰۰ پمپ آب دوپروانه چهار اسب پنتاکس مدل: CBT۴۰۰/۰۰
فروشگاه: اطلس پمپ
قیمت: تماس بگیرید
خرید
پمپ آب دو پروانه یک اسب لئو مدل: ۲ACm۷۵ پمپ آب دو پروانه یک اسب لئو مدل: ۲ACm۷۵
فروشگاه: اطلس پمپ
قیمت: تماس بگیرید
خرید
1 2
خرید انواع پمپ دو پروانه|قیمت|نمایندگی و مشخصات فنی (۸ فروردین)
خرید انواع پمپ دو پروانه|قیمت|نمایندگی و مشخصات فنی (۸ فروردین)
خرید پمپ آب دو پروانه برای مجتمع های مسکونی بهترین و ایده آل ترین انتخاب جهت تامین آب مورد نیاز این مراکز می باشد. پمپ آب دو پروانه بهترین نمونه از پمپ سانترفیوژی برای تامین آب مجتمع های با واحد مسکونی بزرگ می باشد، این محصول یکی از بهترین مدل پمپ برای تامین آب واحدهای ساختمانی، 3 طبقه، 4 طبقه، 5 طبقه،6 طبقه8 طبقه و غیره می باشد. پمپ آب دو پروانه بدلیل بهره گیری از دو پروانه که بصورت موازی سبب می شود که پمپ با مصرف انرژی پایین تر آب را با دبی بالاتر و همچنین مصرف انرژی پایینتر به ارتفاعات بالاتر انتقال دهد.
خرید پمپ آب خانگی دو پروانه در مجموعه بی واسط در انواع مدل ها شامل 1.5 اسب دو اسب، سه اسب، چهار اسب و بوستر پمپ های پر قدرت در انواع مدل ها صورت می گیرد.

معرفی پمپ آب دو پروانه

مرکز خرید پمپ آب دو اسب دو پروانه بی واسط، با هدف ارائه محصولی با کیفیت بالا و عملکرد بی نظیر، این دستگاه کاربردی را به مشتریان عرضه می کند. مجموعه بی واسط به عنوان نمایندگی اصلی پمپ دوپروانه، مفتخر است که پمپ های دو اسب دو پروانه این برند را با کیفیت بالا و عملکرد منحصر به فرد به مشتریان گرامی عرضه نماید. مشتریان عزیز می توانند پمپ را با نرخ کارخانه به صورت سفارشی از ما تهیه کنند.

پمپ آب دو اسب دو پروانه با عملکرد خوب و کیفیت بالا، نیازهای شما را به طور کامل برآورده می کند. بدنه چدنی پمپ، مقاومت و استحکام، آن را در برابر شرایط سخت محیطی تضمین خواهد نمود. پروانه برنجی این پمپ نیز عمر طولانی و کارایی بالا را به ارمغان می آورد.

شفت استیل و همچنین سیم پیچ این نوع پمپ که از نوع جنس مس است، مقاومت در برابر خوردگی و سایش را افزایش و کارایی پمپ را در شرایط مختلف بالا می برد. لازم به ذکر است که پمپ مورد نظر به نحوی طراحی شده که قابل استفاده در تمامی شرایط اقلیمی کشور می باشد.

پمپ آب دو پروانه یکی از کاربردی ترین محصولات تامین آب برای مصارف ساختمانی می باشد که دبی بالاتر داشته حجم بالاتری از آب را براحتی تامین می کند. پمپ آب دو پروانه با توجه به عملکرد و مکانیزیمی که دارد از لحاظ ساختار جز پمپ سانترفیوژ تلقی می گردد. این پمپ مجهز به دو پروانه در جنس های باکالیت، برنج و استیل می باشد که معمولا بصورت موازی بوده با توجه به قدرت بالایی که دارند براحتی میزان آب مورد نیاز واحد های مسکونی کوجک تا بزرگ را تامین می کند. در بازار انواع برندهای گوناگون پمپ دو پروانه موجود می باشد که با توجه به نوع قیمت دارای نرخ های مختلفی نیز می باشند. جنس بدنه این پمپ معمولا از جنس چدن بوده و قابلیت کاربری در کلیه شرایط آب هوای غیر آب شور را دارا هستند. پمپ دو پروانه با توجه به توان و قدرتی که دارد معمولا در مصارف خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ دو پروانه نیز یکی از انواع پمپ هاست که قدرت زیادی در پمپاژ آب دارد و به همین علت به طور گسترده در ساختمان های مسکونی و صنعتی استفاده می شود.

پمپ دو پروانه عمدتا کاربرد خانگی، اداری داشته و به بوستر پمپ معروف است از این پمپ جهت تامین آب خانگی استفائه می شود از این محصول کمتر بعنوان آبیاری مزارع کشاورزی استفاده می گردد. پروانه ها در این نوع مدل در جهت عکس هم قرار دارند و این باعث می شود که پمپ از عملکرد خوبی برخوردار باشد. جنس پروانه ها نیز از نوریل یا برنج و بدنه آن اغلب از جنس چدن و شافت های آن از جنس استیل است.

از پمپ آب دو پروانه برای پمپاژ آب تمیز استفاده می شود و با استفاده از آن فشار آب ضعیف را به فشار قوی تبدیل می کنند. این پمپ ها در دو نوع تک فاز و سه فاز طراحی شده است و موتور آن اگر از برنج ساخته شده باشد آب تا دمای 90 درجه را تحمل می کند و بسته به نوع آن توانی بین 1 تا 11 اسب بخار دارد.

قدرت و کارایی پمپ آب دو اسب دو پروانه

پمپ آب دو اسب دو پروانه ، انتخابی ایده آل برای شماست. این پمپ وارداتی و ساخت ایتالیا بوده و از بهترین مواد اولیه و باکیفیت ترین پروانه ها ساخته شده است. در تولید پمپ آب از بدنه ای مقاوم و پروانه هایی از جنس مرغوب استفاده شده که عمر طولانی و عملکردی بی نظیر را تضمین می کند. این پمپ در مقایسه با سایر برندهای موجود در بازار، کیفیت و عملکردی به مراتب بالاتر دارد و به عنوان بهترین مدل پمپ در بین مصرف کنندگان شناخته می شود.

پمپ آب دو اسب دو پروانه، محصولی از این برند ایتالیایی با سابقه ای دیرینه است که همواره مورد توجه مصرف کنندگان بوده است. امروزه شرکت دیزل ساز، مسئولیت مونتاژ این پمپ را در داخل کشور بر عهده دارد و آن را با نرخ کارخانه به دست مصرف کنندگان می رساند.

بهترین پمپ دو پروانه در دو مدل با پروانه های باکالیت و برنجی با کلمات اختصاری 00/2 و 00/0 تولید خواهد شد. عدد 1 یا 2 بعد از اعشار در نام مدل، نشان دهنده جنس برنجی و عدد صفر نیز نشان دهنده پروانه باکالیت است. پمپ های خانگی دو پروانه پنتاکس در مدل های 1 و 4/1 اینچ تولید می شوند و امروزه علاوه بر اینکه مصارف خانگی دارند، قابلیت استفاده در صنایع کوچک و محدود را نیز دارا می باشند.

انواع پمپ آب دو پروانه از لحاظ توان

پمپ آب 1.5 اسب دو پروانه

پمپ آب 1.5 اسب دو پروانه یکی از کاربردی ترین پمپ های آب برای تامین آب ساختمان های سه طبقه می باشد. این پمپ آب معمولا دارای بدنه ای چدنی و بسیار با کیفیت می باشد که بوسیله دو پروانه که بصورت موازی نصب می گردند امکان انتقال آب با دبی بیشتر و همچنین ارتفاع بالاتر را فراهم می کند. پمپ یک و نیم اسب دو پروانه در مجموعه دارای دبی بالا 8 متر مکعب است که این میزان برای ساختمانی که دارای 8 واحد 80 متری می باشد یک گزینه ایده آل است.

پمپ آب دو اسب دو پروانه

پمپ دو اسب دو پروانه یکی از بهترین پمپ آب برای ساختمان 4 طبقه می باشد. پمپ دو اسب دو پروانه ایده آلترین خرید برای ساختمان 4 طبقه و 5 طبقه است این پمپ دارای خروجی 1اینچ ئ حداکثر ارتفاع 48 متر می باشد. پمپ دو پروانه مدل دو اسب نیز دارای دو پروانه می باشد که سبب کاهش مصرف برق در مراکز خانگی می گردد. این پمپ دو پروانه برای بسیاری از سیستم های بوستر پمپ نیز بهترین انتخاب می باشد که سبب تقویت فشار آب می گردد.

پمپ آب سه اسب دو پروانه

پمپ آب سه اسب دو پروانه یک پمپ تکفاز دارای بدنه چدنی می باشد که در تامین آب برای ساختمان 5 طبقه کاربری دارد. این پمپ دارای ارتفاع 58 متر و پروانه از جنس برنجی با کیفیت است که انواع آب صاف را براحتی انتقال می دهد. این پمپ معمولا دارای دبی بسیار بالایی است، عمده کاربری پمپ سه اسب دو پروانه مجتمع های مسکونی بزرگ بالای 20 واحد می باشد.

پمپ آب چهار اسب دو پروانه

پمپ آب چهار اسب دو پروانه معمولا بدلیل بهره گیری از موتور قدرتمند جهت تامین آب مجتمع های بزرگتر با تعداد واحدهای بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ معمولا دارای دبی بالاتری نسبت به سه نمونه بالاتر می باشد.

پمپ تحت فشار چهار اسب دو پروانه با توان 4 اسب، قادر به ایجاد فشار آب تا ارتفاع (هد) حداکثر 67 متر و آبدهی (دبی) 11.4 متر مکعب در دقیقه می باشد . پروانه پمپ چهار اسب دو پروانه معمولا از جنس باکالیت، برنجو استیل می باشند که شفت آنها بصورت استیل عرضه می گردد.

پمپ آب 5 اسب دوپروانه

این پمپ آب سانترفیوژ دو پروانه نوعی از پمپ آب تامین کننده آب می باشد که برای مجتمع های مسکونی بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرد.

پمپ 6 اسب دو پروانه

خرید پمپ آب دو پروانه در نمایندگی فروش بی واسط

با توجه به گسترش روز افزون ساختمان های چند طبقه، استفاده از پمپ آّب اهمیت زیادی پیدا کرده است. چرا که انتقال آب با فشار مناسب به طبقه های بالا بدون استفاده از پمپ امکان پذیر نیست. بنابراین استفاده از آن برای اغلب ساختمان ها گریز ناپذیر است.

پمپ ها را از مراکز زیادی می توانید خریداری کنید اما اگر قصد خرید پمپ دو پروانه به قیمت کارخانه را دارید می توانید به نمایندگی فروش بی واسط مراجعه کنید. این مجموعه انواع پمپ دو پروانه را با قیمت مناسب و به نرخ کارخانه عرضه می کند از جمله:

پمپ آب دو پروانه ونزو

اگر فشار آب پایینی دارید و می خواهید خرید پمپ دو پروانه را برای بالا بردن فشار آب تجربه کنید، مدل VENZOBX510 یکی از گزینه های پیش روی شماست که قیمت ارزانی دارد. این پمپ، دو پروانه ونزو دارد که به صورت موازی هم قرار گرفته اند و می توانند آب را با حجم و فشار بیشتری در مقایسه با پمپ های تک پروانه انتقال دهند. درواقع از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند و به همین دلیل عملکرد خوبی دارند.

از پمپ دو پروانه 1.5 اسب ونزو می توانید برای ساختمان های سه طبقه با 6 واحد و همچنین در کشاورزی و آبیاری در واحد کوچک استفاده کنید. این پمپ جزء پمپ های محوری و خود مکشی محسوب می شود.

پمپ دو پروانه دیزل سازان

پمپ دو پروانه دیزل ساز مدل DB:210 یکی از پر مصرف ترین پمپ های این برند است که دو اسب بخار توان دارد و برای مجتمع های مسکونی 5 طبقه و با 10 واحد مناسب است. این پمپ قدرت بالایی دارد و نسبت به سایر مدل های موجود سازگاری بسیار بالایی با آب و هوای ایران دارد. همین مورد نیز باعث افزایش دبی (حجم آب) آن تا حد بالایی می شود. علاوه بر ساختمان های مرتفع در مراکزی مثل آتش نشانی نیز کاربرد دارد. پروانه های آن به صورت پشت به پشت و موازی نسبت به یکدیگر قرار گرفته اند عملکرد پمپ نیز بر اساس نیروی گریز از مرکز است.

پمپ دو پروانه دیزل ساز معمولا یک پمپ آب تک فاز با ولتاژ 220 ولت با بدنه چدنی است که با خروجی یک اینچ، قدرت 1.5 کیلووات و توان 2 اسب بخار، عملکرد خوبی را در انتقال آب های با سختی بالا دارد و می تواند آن را تا ارتفاع 47 متر انتقال دهد. این پمپ همچنین برای استفاده در دستگاه های اطفای حریق، مرغداری ها و استخرهای پرورش ماهی، کشاورزی و مصارف صنعتی مناسب است.

پمپ آب دو پروانه لئو

شرکت لئو نیز یکی از تولیدکنندگان اصلی چینی در زمینه پمپ دو پروانه است. پمپ های آب دو پروانه لئو در انواع مختلفی ساخته شده اند. جنس پروانه آن ها از برنج است البته انواع چدن ضد رنگ و استیل نیز برای مصارف خاص وجود دارد. جنس پوسته آن ها نیز از چدن ضد زنگ است و تمام انواع آن با نیروی گریز از مرکز (سانتریفیوژ) کار می کند.

قطر دهانه خروجی یک اینچ است و دمای تا 40 درجه سانتی گراد را نیز تحمل می کنند. می توانید مدل های مختلف آن را از مجموعه بی واسط تهیه کنید. از جمله:

  • پمپ دو پروانه طرح: 2Acm75

این مدل تا 45 متر انتقال آب را پوشش می دهد. همچنین یکی از پر مصرف ترین پمپ های لئو است و در مصارف صنعتی و خانگی کاربرد دارد.

خرید پمپ آب برحسب مجتمع مسکونی

پمپ آب برای ساختمان سه طبقه

مجتمع مسکونی سه طبقه معمولا با توجه به بافت فرهنگی و اقلیمی منطقه از جمله فراوانترین مراکز در اکثر نواحی ایرانمی باشند که با توجه به فرهنگ دارای 3 الی 6 واحد می باشند. بهترین پمپ آب دو پروانه برای مجتمع مسکونی 3 طبقه پمپ آب دو پروانه 1.5 اسب می باشد، این پمپ با توجه به مجهز بودن دو پروانه مجموعا دبی و فشار مناسبی را برای این مجتمع فراهم می کند.

۱۴۰۳/۰۱/۰۸
ورود یا عضویت در سایت
افزودن محصول به سبد خرید
پرداخت بخشی از هزینه جهت کارشانسی اولیه
بررسی صحت و اصالت محصولات توسط کارشناس
پرداخت مابقی هزینه و هزینه ارسال
ارسال سفارش